Asuntomessukuume nousee ja asumisen teemasisältöjä kulutetaan paljon!

Asuntomessujen uusiin mainosratkaisuihin kannattaa tutustua juuri nyt, messujen kynnyksellä. Otavamedian kautta tavoitat sisustamisesta ja rakentamisesta kiinnostuneet kyllä muutenkin ympäri vuoden. Tiesitkö, että Otavamedian verkosto tavoittaa 51 % sisustamisesta kiinnostuneista suomalaisista?

Otavamediassa tunnetaan asumisen trendit ja brändiemme tieto on luotettavaa, siksi inspiraation iskiessä moni kuluttaja kääntyy sisältöjemme puoleen. Kuluttajien luottamus on ansaittu asiantuntijoiden tarkistamalla ja hyväksymällä sisällöllä ja aina uusimmalla tiedolla.

Deko ja Kotiliesi tarjoavat runsaudensarven sisustajille, pihanlaittajille ja nikkaroijille. TM Rakennusmaailma taas ojentaa auttavan kätensä rakentajalle ja remontoijalle. 

Esimerkiksi Kotiliesi ja Deko saavat kuukaudessa jopa kaksi miljoonaa kävijää ja viisi miljoonaa sivunlatausta. Rakennusmaailmalla sivunlatauksia on 200 000 kuukaudessa. 

Näin Otavamedian verkosto tavoittaa mm. yli puolet sisustuksesta kiinnostuneista suomalaista. Tämä tarkoittaa 731 000 sisustamisesta kiinnostunutta nettokontaktia, joita voit puhutella kauttamme!

Ajankohtainen Asuntomessut

Lohjan Asuntomessut 9.7.-8.8. herättävät kasvavaa kiinnostusta kesää suunnittelevissa suomalaisissa. Mainostaja, nyt on oikea aika aktivoitua ja näkyä Asuntomessuaiheisten sisältöjen yhteydessä Asuntomessut.fi- sekä Kotiliesi.fi/asuntomessut-teemasivustolla​.

​Millaisille mainostajille ratkaisu sopii?​ 

  • Mainostajat, joiden tuote tai palvelu liittyy asumiseen, sisustamiseen, rakentamiseen tai remontointiin. 
  • Mainostajat, joilla on linkki näihin teemoihin, ja tämä tulee selkeästi esiin artikkelin sisällössä.​ 
  • Esimerkiksi rakennusliikkeet, talotehtaat, sisustustoimijat, rautakaupat, asunnonvälittäjät jne.​ 

Valittavana on mainospaketti S tai M – molempiin sisältyy display-mainontaa ja natiiviyhteistyötä.

Tai onko toiveissasi jotain muuta? Räätälöimme juuri sinun tuotteellesi sopivan mainosratkaisun. Vaihtoehtoja näkyvyyteen eri kanavissa löytyy monta!

Näy Asuntomessujen omalla sivustolla 

  • Artikkeli julkaistaan Asuntomessut.fi-sivuston Inspiroidu ja innostu -osiossa​. 
  • Artikkelia nostetaan Asuntomessut.fi:n etusivun karusellissa kesä-elokuun aikana 2 viikkoa, muina aikoina 1 kk​. 
  • Artikkeliin ohjataan lisäksi liikennettä 2 viikon ajan Asuntomessujen uutiskirjeestä ja Otavamedian verkostosta display-bannereilla​. 

Näy Otavamedian Asuntomessut-teemasivustolla

  • Artikkeli julkaistaan Kotiliesi.fi/asuntomessut-teemasivustolla​.
  • Artikkeliin ohjataan liikennettä 2 viikon ajan Kotiliesi.fistä, Kotiliesi.fin Asuntomessut-teemasivustolta, Kotilieden Facebook-sivulta sekä Kotilieden uutiskirjeistä. 

Lue myös artikkeli Otavamedian ja Asuntomessujen monivuotisesta yhteistyöstä >>

Dekon ja TM Rakennusmaailman viralliset messuluettelot

Dekon ja TM Rakennusmaailman virallisissa messuluetteloissa viestisi nousee esiin oikeassa ympäristössä ja laajalla lisäjakelulla.

  • Deko nro 7, Lohjan Asuntomessujen virallinen sisustusluettelo. Unelmana omakotitalo. Kodin uudet pinnat ja materiaalit. Lisäjakelu 20 000 kpl sisustamisesta kiinnostuneille naisille.
  • TM Rakennusmaailma nro 6, Lohjan Asuntomessujen virallinen messuluettelo. Messujen parhaat talot – kolmen kärki. Lisäjakelu 20 000 kpl rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneille naisille ja miehille. Tutkimusnumero.
  • Molempien luetteloiden varauspäivä 4.6. ja ilmestymispäivä 1.7.

Annan ja Kotilieden teemanumerot

Virallisten messuluetteloiden lisäksi Anna ja Kotiliesi kertovat Asuntomessuista omissa teemanumeroissaan. Mainos teemanumeroissa antaa viestillesi näkyvyyttä satojen tuhansien mm. sisustamisesta kiinnostuneiden lukijoiden lempilehdissä!

  • Anna nro 28, Suuri Asuntomessunumero: esittelyssä inspiroivimmat kodit, sisustustoimittajan vinkit.
  • Anna nro 29, Asuntomessunumero 2: erilaiset sisustusratkaisut ja -ideat messukodeista.
  • Kotiliesi nro 14, Lohjan Asuntomessujen mielenkiintoisimmat kohteet.

Pyydä räätälöity ehdotus sopivasta näkyvyydestä Mediamyynnistä!

Kysy lisää asumiseen liittyvistä mainosratkaisuista

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä