Hyödynnä loppuvuoden myyntipiikit!

Suomeen jalkautuneet syksyn myynti-ilmiöt, kuten marraskuiset Cyber Monday, Black Friday ja Single's Day, avaavat ajankohtaisia ja tuottoisia ikkunoita mainostajan ja kuluttajan kohtaamisiin. Näitä varten olemme hioneet kyseisissä hetkissä parhaiten toimivat digi- ja printtiratkaisut yrityksenne myynnin tehostamiseen.

Hyödynnä loppuvuoden myyntipiikit!

Otavamedian verkossa vietetty aika on jopa tuplaantunut vuoden takaiseen verrattuna! Paketoimme nyt superedullisin kampanjahinnoin sekä laadukkaan printin että tehokkaan digin. Mainostajalle marraskuun vkot 46-49 ovat erittäin kiinnostava ajankohta tavoittaa ostohalukkaat kuluttajat. Vain varaamalla mainosnäytöt ennakkoon, varmistat brändinne näkyvyyden suosituilla sivustoilla, kuten Tekniikanmaailma.fi, Muropaketti.com, Kaksplus.fi, Anna.fi tai Kotiliesi.fi.

Ota siis kaikki irti seuraavista Supertarjouksista ja tehokkaista kohdennuspaketoinneista, mm:

Otava Miehet tai Naiset

  • kohdennuksella: 1 000 000 mainosnäyttöä toistorajoituksella
    • Display Paraati (CS): 980*400 ja 300*300
      • Hinta: 10 710 € (norm. 21 000 € – 40%/15%)
    • Video (outstream ja/tai vertikaalivideo)
      • Hinta: 9 690 € (norm. 19 000 € – 40%/15%)

Kampanja toteutetaan 4-5 viikon aikana. Pidätämme oikeuden toistorajoituksen muokkaamiseen kampanjan onnistumisen takaamiseksi.

Yhden päivän haltuunotto

Sisältää 3-6 mainospaikkaa / sivulataus:

Kontekstuaalinen mainonta

Otavamedian verkossa OM RON toteutetaan myös laadukasta kontekstuaalista kohdennusta eri teemoille, kuten Lapsiperheet, Kotoilu ja asuminen, Terveys ja hyvinvointi, Elintarvikkeet, Tietotekniikka/teknologia ja viihde-elektroniikka, Autot ja moottoriajoneuvot sekä Finanssi ja rahoitus. Formaatteina käyvät sekä video että display, CPM alkaen 12 €!

Otavamedia printin Superpaketti: Single’s Day, Black Friday ja Cyber Monday

Loppuvuoden kaupallisten sesonkien printit niputettiin Superpaketteihin erittäin houkuttelevin hinnoin!

  • 1 x 1/1 sivu 1 800 € netto
  • 2 x 1/1 sivu yht. 3 500 € netto
  • 3 x 1/1 sivu yht. 5 000 € netto

Hinnat sopimusnettohintoja, joista ei alennuksia. Hintoihin lisätään alv 24%.

Marraskuun myyntipiikeistä ostoputki jatkuu joulumyyntiin, jolloin tavoitat brändistänne kiinnostuneet koko loppuvuoden ajan. Superpaketissa on mahdollista hyödyntää seuraavia medioita ja numeroita:

  • Suomen Kuvalehti nro 45, ilmestyy 6.11., varaus 22.10., aineistot 27.10.
  • Suomen Kuvalehti nro 46, ilmestyy 13.11., varaus 29.10., aineistot 3.11.
  • Suomen Kuvalehti nro 47, ilmestyy 20.11., varaus 5.11., aineistot 10.11.
  • Suomen Kuvalehti nro 48, ilmestyy 27.11., varaus 12.11., aineistot 17.11.
  • Tekniikan Maailma nro 21, ilmestyy 11.11., varaus 21.10., aineistot 26.10.
  • Tekniikan Maailma nro 22, ilmestyy 25.11., varaus 4.11., aineistot 9.11.
  • Anna nro 45, ilmestyy 4.11., varaus 20.10., aineistot 23.10.
  • Anna nro 46, ilmestyy 11.11., varaus 27.10., aineistot 30.10.
  • Anna nro 48, ilmestyy 25.11., varaus 10.11., aineistot 13.11.
  • Seura nro 45, ilmestyy 5.11., varaus 19.10., aineistot 26.10.
  • Seura nro 46, ilmestyy 12.11., varaus 26.10., aineistot 2.11.
  • Seura nro 47, ilmestyy 19.11., varaus 2.11., aineistot 9.11.
  • Seura nro 48, ilmestyy 26.11., varaus 9.11., aineistot 16.11.
  • Kotiliesi nro 23, ilmestyy 5.11., varaus 12.10., aineistot 16.10.
  • Kotiliesi nro 24, ilmestyy 12.11., varaus 19.10., aineistot 23.10. 
  • Kotiliesi nro 25, ilmestyy 19.11., varaus 26.10., aineistot 30.10.

Printin Superpakettihinnoittelu koskee vain uusia nyt ja kerralla varattavia uusia mainosvarauskokonaisuuksia Otavamedian Superpakettiin. Superhinnoittelua voi käyttää vain näissä superpakettinumeroissa, jotka edellä mainittu. Mainonnan itsessään ei tarvitse liittyä Black Friday -tms. tapahtumaan. Ei koske peruutettuja ja uudelleen varattuja varauksia. Printin tarjoushintaisia paketteja on rajoitettu määrä.

Autamme brändiäsi onnistumaan. Tutustu palveluihimme!

Missä on joulu ja vuodenvaihde? Katso mainospaketit täältä >>

Kiinnostuitko digin tai printin mahdollisuuksista? Kerromme mielellämme lisää!

Kysy printin paketeista

Jani Koivunen
Asiakkuusjohtaja
+358 40 514 1671

Ota yhteyttä

Jutellaan digin paketeista

Jukka Pulkkinen
Head of Digital Media Sales
+358 50 390 4851

Ota yhteyttä

Ai mikä päivä?

Single’s Day 11.11.

on lähtöisin Kiinasta ja juhlistaa sinkkuja! Tämä päivä ohittaa globaalissa myynnissä jopa Black Fridayn. Tarinan mukaan sinkkupäivän juuret ovat 1990-luvun kiinalaisessa opiskelijaelämässä, jossa heräsi protestimieltä ystävänpäivää ja parisuhteen korostamista vastaan. Tuolloin sinkkuopiskelijat päättivät ostaa toisilleen lahjoja.

Black Friday 27.11.

tarkoittaa Yhdysvalloissa marraskuisena torstaina vietettävän kiitospäivän jälkeistä perjantaita, joka perinteisesti aloittaa myös joulumyyntisesongin. Vuoden vilkkain ostospäivä saa kaupat pidentämään aukioloaikojaan, mutta tämä näkyy myös vilkkaan autoliikenteen poliisille aiheuttamissa harmeissa – yhden version mukaan päivän synkkä nimi juontaakin tästä juurensa.

Cyber Monday 30.11.

tarkoittaa kiitospäivän viikonlopun jälkeistä maanantaita. Toinen lempinimi päivälle on Blue Monday. Päivän taustalla on mainostajien tahtotila kannustaa kuluttajia ostamaan enemmän verkossa.