Koukuta kuluttaja uudella rikasteella

Lisää kuluttajan aktiivisuutta ja sitoutumista brändiisi viihdyttävällä tavalla.

Otavamedian Natiiviratkaisuiden tuotepankki täydentyi lokakuussa kuluttajaa aktivoivalla rikasteella, joka liitetään natiivisisällön yhteyteen. Käytännössä rikaste tarkoittaa erilaisia verkkotestejä, pelejä, kuvakisoja tai kyselyitä, joiden avulla kuluttaja saadaan koukuttumaan mainossisällön pariin.

Mitkä ovat rikasteen edut?

  • Lisää sitoutumista brändiin
  • Koukuttaa kuluttajan brändin pariin
  • Tarjoaa tietoa tuotteista ja palveluista viihdyttävässä muodossa
  • Pidentää sisällössä vietettyä aikaa
  • Ohjaa kuluttajia asiakkaan sivulle
  • Mahdollisuus ohjata verkkokauppaan
  • Kiinnittää kuluttajan huomion ja erottuu visuaalisuudellaan
  • Kattavat sosiaalisen median jakomahdollisuudet

Aktivoiva elementti rakennetaan natiivisisällön yhteyteen ja se muokataan asiakkaan visuaalisen ilmeen mukaiseksi. Kaikki elementit toteutetaan Qualifio-ohjelmalla.

Rikasteita on toiminnallisesti monia erilaisia. Yläkuvassa on esimerkkeinä vasemmalta oikealle muistipeli, kuva-arvoitus, swaipperi ja äänestys.

Tällä hetkellä rikaste on käytössä kolmella Otavamedian sivustolla: Anna.fissa, Kaksplus.fissa ja Kotiliesi.fissa. Palveluun kuuluu monipuolinen raportointi.

Rikasteen lisääminen natiivikampanjaan on varsin kustannustehokasta, joten se kannattaa ottaa heti käyttöön. Rikastettu natiivikampanja kuukaudeksi alkaen 4 600 € (brutto).

Kysy lisää!

Suunnitellaan yhdessä tarpeisiisi toimivimmat natiivimainonnan ratkaisut.

Maarit Nykänen
Kaupallinen tuottaja
358 40 717 1726

Ota yhteyttä

Mitä on natiivimainonta? Miksi se on niin tehokasta?

Vastauksia saat täältä