Miksi valita Otavamedian mediat?

Kuinka arvokas yleisö tavoitetaan läpi myyntifunnelin? Miten Otavamedian tavoittavuus riittää teknologiakohderyhmässä? Asiantuntijamme Samu Saarelainen vie suoraan mainonnan ja mediaostamisen syvään päähän ja kertoo mediatoimiston näkökulmasta, miten asiat meillä ovat. Mediatoimistojen lisäksi edistynyt mainostaja löytää videolta kiinnostavaa tietoa mainonnan ostamisesta. Katso tai lue Samun haastattelu, osallistu arvontaan ja voita illallinen kahdelle!

Sisällysluettelo

Et ole videoiden ystävä? Voit lukea poimintoja Samun vastauksista tästä alta


Kuvake
Myyntifunneli

Kuvake
Otavamedian tavoittavuus

Kuvake
Miten Otavamedia tavoittaa teknologiasta kiinnostuneet kohderyhmät?

Kuvake
Natiivimainonta ja miten se kannattaa ajoittaa

Kuvake
Ohjelmallinen ostaminen vai suoraosto?

Kuvake
Uutta! Otavan Data ja mallinnetut yleisöt

Miksi valita Otavamedia?

Vahvasti profiloiva media – Otavamedia on hyvä yhteistyökumppani mediatoimistolle, kun mainostajan segmentointi ja Otavamedian laadukkaat mediat kohtaavat. Asiakkaalle arvokas yleisö tavoitetaan hyvin erityisesti elintarviketeemassa, lifestyle-teemassa, ulkoilu-outdoor-teemassa ja tekniikka-teknologia-teemassa. ”Lisäksi autot, tai mikä tahansa muu tuote tai palvelu, jonka kohderyhmää on hyvin toimeentuleva ja ostovoimainen yleisö, istuu medioihimme erinomaisesti”, Saarelainen jatkaa.

Bränditurvallisuus – Laadukas mediaympäristö on myös bränditurvallisuuden tae. ”Me emme ole uutismedia, joten medioissamme ei tarvitse tehdä tyypillisiä whitelistauksia tai negatiivisten avainsanojen poissulkemisia. Kuluttaja tai artikkelin lukija on jo erilaisessa mielentilassa, kun hän on itseään kiinnostavien aiheiden parissa”, Saarelainen avaa.

Otavamedian osaavat asiantuntijat auttavat mediatoimistoja mainonnan suunnittelussa ja tekemisessä. Natiivitiimi, tutkimus, markkinointi ja koko Mediamyynti ovat käytettävissäsi. Jos et tiedä, keneen ottaa yhteyttä, ota yhteyttä Samuun, samu.saarelainen@otava.fi tai +358 40 559 0653!

Vastaa kysymyksiin ja voita illallinen kahdelle, joko Samun kanssa tai ilman 😉

Vastaa ja täytä yhteystietosi alla oleviin kenttiin viimeistään pe 3.12.2021, niin olet mukana arvonnassa!

Voittajaan otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti eikä yhteystietoja käytetä muuhun tarkoitukseen.

  • Vinkki! Voit valita monta vaihtoehtoa.

Jutellaanko lisää medioista?

Samu Saarelainen
Manager, Customer Relations Media Agencies
+358 40 559 0653

Ota yhteyttä