Tavoita suomalaiset naiset laadukkaiden sisältöjen parissa – Otavamedian naissivustojen kävijämäärissä huimaa kasvua!

Anna.fi:ssä, Kaksplus.fi:ssä ja Kotiliesi.fi:ssä taottiin kesällä kävijämäärissä ennätyslukuja. Kotiliedessä vieraili yli 2 miljoonaa eri kävijää, Annan hyvinvointisisällöt keräsivät yli 30 % enemmän kävijöitä kuin vuotta aiemmin ja Kaksplussan artikkelisisältöjen sivulataukset kasvoivat peräti 163 %.

Suomalaiset alkoivat koronakeväänä kuluttamaan digitaalisia sisältöjä entistä enemmän ja sama suunta jatkuu. Otavamedian naiskohderyhmäsivustoilla eli Anna.fi:ssä, Kaksplus.fi:ssä ja Kotiliesi.fi:ssä tämä tarkoittaa kävijämäärissä uusiin ennätyslukuihin yltämistä.

Huimaa kasvua kotoilijan ykkössivustolla Kotiliedessä

Otavamedian ruokaan, asumiseen ja kotoiluun keskittynyt verkkopalvelu Kotiliesi.fi:n kehitys on ollut huimaa vuoden 2020 aikana.

Kotilieden kävijämäärät ovat kasvaneet vuonna 2020 verrattuna edellisvuoteen lähes 90 prosenttia. Sivulataukset ovat lisääntyneet yli sata prosenttia. Esimerkiksi elokuussa Kotilieden sisällöissä vieraili yli 2 miljoonaa eri kävijää (lähde: Google Analytics).

Nyt Kotiliedessä panostetaan erityisesti arkiruoanlaittoon ja tulevaan joulusesonkiin. Arjen nopeat ja helpot -teemaosio kokoaa yhteen arkiruokien parhaat reseptit. 3.11. avautuva Unelmien joulu -osio taas on kaikkien jouluihmisten kohtauspaikka, josta löytyvät parhaat joulureseptit ja muut vinkit joulun laittamiseen. Kysy tarjousta, miten mainostajana voit kohdentaa viestisi näissä sisällöissä!

Annan blogitalliin uusi suosikkivaikuttaja

Anna.fi:n kesän kuumin uutinen liittyy vaikuttajamaailmaan. Supersuosittu Kolmistaan -blogi siirtyi Annaan kesän lopussa. Karoliina Pentikäisen blogi käsittelee perhe-elämää, parisuhdetta ja lifestyleä – aiheita, jotka ovat Annan lukijoiden kiinnostuksen keskiössä.

Pentikäinen on kokenut vaikuttajayhteistöiden tekijä, ja Kolmistaan -blogi vahvistaa entisestään Otavamedian suosittua vaikuttajaverkostoa. Kysy lisää yhteistyömahdollisuuksista Otavamedian natiivitiimistä!

Anna.fi:n kävijämäärät hyvinvointisisällöissä kasvoivat alkuvuonna lähes 30 prosenttia verrattuna edellisvuoden samaan ajanjaksoon. Seuraavaa hittiä odotetaan painonhallintaan keskittyvästä Kohti keveämpää kehoa ja mieltä -teemaosiosta, joka avataan 9.9. Osio tarjoaa mainostajalle räätälöityjä mahdollisuuksia näkyä kohdennetusti kiinnostavien sisältöjen parissa. Kysy tarjousta teemaosion mainospaketeista!

Muista Anna.fi:n osalta myös brändin suositut livevalmennukset Facebookissa ja verkossa. Anna Perhon vetämä Anna mennä! – ja personal trainer Kipa Tiivolan Anna palaa! -verkkovalmennus tarjoavat monipuolisia yhteistyömahdollisuuksia mainostajille.

Haluatko tavoittaa lapsiperheet?

Kaksplus.fi:ssä sisältöjen kulutuksen kasvu näkyy erityisesti brändin laadukkaissa journalistisissa sisällöissä. Artikkelisisältöjen sivulatauksissa on tapahtunut tänä vuonna kasvua keskimäärin peräti 163 prosenttia!

Kaksplus.fi:n sisällöt antavat hyvän mahdollisuuden tarkkaan kohdentamiseen lapsiperhekohderyhmän sisällä. Kysy tarjousta esimerkiksi paketeista, joilla tavoitat raskaana olevat tai vauvahaaveita elättelevät suomalaisperheet.

Ota yhteyttä – kohdennetaan viestisi juuri oikealle yleisölle!

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä