Tavoita 2 miljoonaa naista Annan, Kaksplussan ja Kotilieden avulla

Tavoitat nämä perheidensä päätöksentekijät uppoutuneena itseään kiinnostavien sisältöjen pariin. Erityisesti ruoanlaitto, terveys ja hyvinvointi, muoti ja kauneus, sisustaminen sekä matkailu innostavat tätä miljoonapäistä yleisöä.

Jokaisella digipalvelulla on oma tyylinsä, tarinansa – ja lukijakuntansa. Ja tämän päälle tulevat vielä samaisten brändien lehtien lukijat.

Anna on Suomen suurin naistenlehtibrändi

Anna-naiset haluavat viihtyä laadukkaiden henkilöjuttujen parissa ja saada lifestyle-osiosta elämyksiä, jotka herättävät tunteita ja aktivoivat toimimaan. Anna-naiset pitävät sisällöistä, joista on heille hyötyä. Annan voimaannuttavien verkkojuttujen imu onkin huikea: hakukone- ja someoptimoidut artikkelit keräävät parhaimmillaan satojatuhansia lukijoita ja kymmeniätuhansia reaktioita sosiaalisessa mediassa. Annan kävijöiden ja lukijoiden profiileista voit lukea lisää täältä.

Anna.fi:n blogiyhteisön kirkkaimpina tähtinä loistavat Suomen suosituimpiin lifestyle-bloggaajiin kuuluvat Sara Parikka ja Xenia Andersson sekä Havaintoja parisuhteesta -parisuhdeblogia kirjoittava Sami Minkkinen. Tutustu Annan blogeihin.

Kaksplus tarjoaa vertaistukea 24/7

Kaksplussan kohderyhmä kaipaa tietoa ja neuvoja mitä moninaisimpiin kysymyksiin, liittyvätpä ne sitten raskauteen, vauvan ja taaperon terveyteen ja sairauksien hoitoon, imetykseen tai äidin terveyteen ja hyvään oloon. Brändin pariin hakeutuvat ihmiset ovat takuuvarmasti kiinnostuneita lapsiperheen arjesta ja juhlasta sen kaikissa muodoissaan. Näihin kysymyksiin lukijamme löytävät vastauksia niin asiantuntijoiden kanssa tehdyistä artikkeleista kuin vertaistuesta: valtavan suosituista perheblogeista ja vilkkaalta keskustelupalstalta.

Kaksplus.fi:n blogiyhteisö on Suomen suurin perheblogiportaali, jonka bloggarit ovat kohderyhmänsä tärkeitä mielipidevaikuttajia ja inspiraation antajia. Blogiyhteisö onkin Kaksplus.fin suosituinta sisältöä. Tutustu Kaksplussan blogeihin.

Nuoret naiset ovat löytäneet Kotiliesi.fin

Yli 770 000 eri kävijää kuukausittain tavoittava Kotiliesi.fi tarjoaa monipuolisia sisältöjä ruoasta, sisustamisesta ja puutarhanhoidosta, käsitöistä ja hyvinvoinnista kiinnostuneille suomalaisille. Erityisesti kaikki juhlapyhät ja muut arkirutiineita rikkovat ajankohdat näkyvät kävijäpiikkeinä Kotilieden verkkosivulla: joulu, pääsiäinen ja Halloween saavat lukijoihin vipinää heidän etsiessään vinkkejä tarjoiluun ja koristeluun. Myös sisarbrändin Maalla – joka on ensimmäinen ja ainoa kotimainen countryliving-brändi – sisällöt löytyvät Kotiliesi.fistä.

Sivuston ydintä ovat laadukkaat, hakukone- ja someoptimoidut ruokaohjeet ja -artikkelit. Niiden lisäksi lukijoita vetävät myös trendikkääseen kotoiluilmiöön liittyvä sisältö, terveysjutut sekä Kotilieden keskustelua herättävät tarina- ja ilmiöartikkelit. Sivusto tavoittaa erityisesti nuoret, kaupunkilaiset naiset. Valtaosa sivuston käyttäjistä on 25-45-vuotiaita. Sivuston lisäksi heitä kiinnostaa Kotilieden sisältö uutiskirjeissä sekä somessa, jossa Kotiliedellä on 30 000 seuraajaa.

Tunnetko jo Kotiliesi.fi:n blogit? 

Otavamedian naiskohderyhmän suurimman blogin, ilmiöksi nousseen leivontablogi Suklaapossun, löydät Kotilieden sivuilta. Suklaapossun leivontaohjeista hurmaantuu joka viikko jopa 60 000 kävijää.

Suuri ja uskollinen lukijakunta on myös muilla blogeillamme: ruokatoimittaja Tiina Rantasen Himahellalla ja etenkin nuorten naisten fanittamalla lifestyleblogi Frutti di Mutsilla. Puutarhaintoilijat seuraavat tietenkin televisiosta tutun puutarhatoimittaja Paula Ritanen-Närhen elämää blogissa Paratiisi takapihalla. Nämäkin blogit löydät blogiesittelystämme.


Lähde: FIAM – ComScore MMX MP, syyskuu 2018, 6+/mobiili 15+

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
040 848 6900

Kysy lisää.