Ampparit-uutispalvelu tunnistaa kiinnostuksen ja ostoaikeet

Mitä maailmalla tapahtui yön aikana, kuka vei paalupaikan formuloissa ja miten Leijonat pärjää lätkän MM-kisoissa? Mm. näihin kysymyksiin etsitään vastausta Ampparit.com–uutispalvelusta.

Ampparit.com tarjoaa kotimaisten medioiden uutiset koko ajan päivittyvänä uutiskatsauksena. Suosituinta sisältöä ovat talous-, urheilu- ja autouutiset. Kävijät ovat aktiivisimmillaan heti aamusta, lounastauolla, urheilutapahtumien aikaan sekä nukkumaan mennessä. Käyttäjiä motivoi halu pysyä kartalla siitä, mitä maailmassa tapahtuu ja lukea laajalti näkökulmia aiheen ympäriltä.

Peittoa tai kohdennettua näkyvyyttä

Ampparit.comissa ja sovelluksissa vierailee viikoittain jopa 450 000 kävijää.  Voit tavoittaa laajan yleisön tai valita hyvinkin tarkan segmentin käyttäjien kiinnostuksen perusteella. Myös ohjelmallisen ostamisen työkalut sekä IAB:n segmentit ovat käytössäsi. Mainospaikat pysyvät lukijan ruudulla poikkeuksellisen pitkään, miltei puolet mainosnäytöistä viipyy yleisösi ruudulla yli 15 sekuntia. Näillä mainoksilla vaikutat! Lue 10 mainostajaa kiinnostavaa faktaa Amppareista.

Ampparit tavoittaa tutkitusti etenkin ostohalukkaat miehet

Käyttäjäkunta painottuu 25-49-vuotiaisiin miehiin, jotka ovat erityisen kiinnostuneita tekniikasta, viihde-elektroniikasta ja elokuvista, mutta myös kodin hankinnoista ja ruoanlaitosta. Ryhmän elämänvaiheessa tehdään myös todennetusti keskimääräistä enemmän kotitalouden suuria hankintoja, kuten asunnot ja autot.

Uutisnälkäisen unelmapalvelu

Ampparit tarjoaa noin 300 kotimaisen lähdemedian uutisaiheet, yli 25 000 uutisotsikkoa joka viikko. Eniten sisältöä kertyy uutisisten, urheilun, talouden ja viihteen alle. Suosituimmat kategoriat ovat jääkiekko, talous, it, jalkapallo ja pelit. Käyttäjät ovat erittäin sitoutuneita sivustoon: keskimäärin sivustolla vieraillaan 9 kertaa viikossa ja vierailu kestää noin 8 minuuttia.

Vauhdita taktista kampanjaa tai rakenna mielikuvaa

Mainosmuodoista huomioarvoltaan paras ja aktivoivin on uutistikkeri, joka näkyy uutislistojen alalaidassa ja houkuttelee klikkaamaan. Tikkeri on kevyesti tuotettava aineisto, joka todella aktivoi ja ohjaa kävijät tehokkaasti kohdesivulle.

Imagomainontaan paras lääke on osiosponsorointi, jossa asiakas saa valitsemansa kategorian kokonaan haltuunsa. Sponsorointi sisältää sekä display-mainontaa että asiakkaan omia sisältöjä uutislistan oheen nostettuna.

Sinun brändisi ruudulla, kun matsi vihelletään tauolle?

Ampparit tarjoaa loistavan mahdollisuuden toteuttaa reaaliaikaista, käyttäjän arjessa elävää, kohdennettua mainontaa eri tilanteissa. Palvelun käyttö saavuttaa huipun merkittävien tapahtumien aikana: esimerkiksi urheilukilpailut, poliittiset huipputapaamiset sekä kotimaan tapahtumat kiinnostavat.

Ampparit on erityisen vahva second screen –käytössä. Lätkämatsien erätauoilla kävijämäärät lähtevät huimaan nousuun, kun palvelusta haetaan kierroksen muiden ottelujen tilanteita – tähän väliin myös mainostajan kannattaa tähdätä! Reaaliaikaista mainosmateriaalia voidaan päivittää Amppareihin pelitilanteen mukaan ja saavuttaa näin poikkeuksellisen hyvä huomioarvo. Urheilun uutistarjonta on vahvistunut entisestään, kun Ampparit julkaisee uutisten lisäksi myös Liigan reaaliaikaisen tulosseurannan.

Ampparit.com on osa Otava-konsernia.

Kysy lisää tehokkaista verkkomainonnan ratkaisuista!

Aki Ronkainen
Myyntipäällikkö
050 310 3133

Ota yhteyttä

Tutustu Amppareiden tavoittavuuteen ja kävijäprofiiliin

Lue lisää