Nyt PMP-G-kampanjat mahtavalla kampanjahinnalla

PMP-G on uusi ohjelmallisen ostamisen tapa, joka mahdollistaa sekä suoramyynnin että ohjelmallisen ostamisen parhaat puolet.

Helmikuussa Otavamedia tarjoaa kaikki PMP-G -kampanjat -30 % alennuksella, lisäksi myönnämme -15 % mediatoimistoalennuksen. 

 

Mikä on PMP-G?

  • PMP-G (Private Market Place -Guaranteed) mahdollistaa  takuunäyttöjen ostamisen ohjelmallisesti valitsemiltasi verkkosivuilta hyödyntäen ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksia. Voit siis ostaa esimerkiksi Nettiauto.com-sivustolta takuuna 100 000 näyttöä ohjelmallisesti ja hyödyntää ostoissa omaa tai 3. osapuolen dataa tavoittaaksesi entistä tarkemmin oman kohderyhmäsi. PMP-G:ssä media takaa mainostajalle vähimmäismäärän ostettavia impressioita sovitulla kiinteällä CPM-hinnalla. Ostaja sitoutuu ostoihin budjetilla kuten perinteisissä suoraostetuissa kampanjoissa.
  • PMP-G-kampanjat ovat myös aina samalla tasolla perinteisten suoraostettujen kampanjoiden kanssa. Näin ollen ei ole myöskään pelkoa kampanjoiden alisuorittamisesta ohjelmallisessa.
  • Ostaminen tapahtuu omalla DSP:llä. Tarvitset ostamista varten vain diilin.
  • Antti Ellosen blogista voit lukea lisää PMP-G:stä ja sen eduista.

Kampanja-aikana ostettavissa on Otavamedian kaikki ohjelmallisesti ostettavat verkkosivut, mm. Nettiauto, Anna, Kaksplus ja hiljattain uudistunut Ampparit.com. PMP-G tarjous koskee formaatteja 980×400 ja mobiiliparaateja. PMP-G toimii parhaiten sivukohdennetuissa kampanjoissa. Vainu-kohdennuksemme eivät ole tarjouksessa hyödynnettävissä.

Kampanjan tulee loppua viimeistään helmikuun 2018 lopussa.

Toimi nopeasti, sillä suosituimmat mainospaikat ja sivustot myydään varausjärjestyksessä vapaana olevan inventaarin puitteissa.

Lisätietoja PMP-G:stä saat omalta yhteyshenkilöltäsi Otavamedialla tai lähettämällä sähköpostia programmatic@otavamedia.fi. Tarvittaessa Otavamedian ohjelmallisen ostamisen tiimi auttaa sinua rakentamaan ensimmäiset PMP-G-kampanjat.

 

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä