

Audille rakennettiin oman ja ostetun median kokonaisuus, josta tuli käsite
Miten monipuolinen sisältömarkkinointi ja toimiva mediamainonta pelaavat onnistuneesti yhteen?
1. Lähtötilanne
Audi on brändi, joka kiinnostaa suomalaisia golfareita. Audi halusi
- löytää keinoja kohdata tämä kohderyhmä entistäkin kokonaisvaltaisemmin heille luontaisessa ja inspiroivassa ympäristössä
- nostaa markkinaosuuttaan golfaajien keskuudessa
2. Ratkaisu
Tarvittiin pitkäjänteistä tekemistä sekä omaa, että ostettua mediaa siis sisältömarkkinointia, hyödyntämällä. Audi halusi kumppanin, joka pystyisi rakentamaan mahdollisimman selkeän ja vahvan kokonaisuuden, jossa yhdistyy kaksi intohimon kohdetta: Audi ja golf.
Niinpä syntyi kokonaisuus, jossa yhdistyvät elämykselliset tapahtumat, monipuoliset sisällöt ja toimiva mediamainonta. Video kertoo tämän parhaiten:
Audi halusi
löytää keinoja kohdata suomalaiset golfarit entistäkin kokonaisvaltaisemmin heille luontaisessa ja inspiroivassa ympäristössä.
Tapahtumat:
- Audi Businessaamu
- Anna Golf
- Audi Quattro Cup
- Audi Golf Tour (2004–2016)
Sisältömarkkinointi:
- Kohdennetut nettivideot
- Piltzin parhaat
- Anne Kukkohovi mestarien opissa
- Webcast-lähetykset Golfmessuilla
- Audi Magazine (1 krt/vuosi)
- Audi News (2 krt/vuosi)
Medianäkyvyys:
- Golflehti
- Golfpiste.com
- Vene
- Tekniikan Maailma
Audi halusi kumppanin, joka pystyisi rakentamaan mahdollisimman selkeän ja vahvan kokonaisuuden, jossa yhdistyy kaksi intohimon kohdetta: Audi ja golf.
3. Tulokset
- Menestys perustuu pitkäjänteisyyteen ja jatkuvaan luovaan ideointiin
- Otavamedian golf-medioiden käyttäjistä 11 % ajaa Audilla
- Lukijoista 55 % harkitsee Audia
- Kohokohtina toteutuneet autokaupat: esim. Audi Businessaamun vaikutuksesta myyty 230 000 € maksava Audi!
- Lisää tuloksia näet ylläolevalta videolta
Menestys perustuu pitkäjänteisyyteen ja jatkuvaan luovaan ideointiin.
Menestysresepti
Näillä keinoilla Otavamedia auttoi saavuttamaan tulokset.
-
Verkkomainonta
-
Aikakauslehtimainonta
-
Videotuotannot
-
Webcast
Haluatko tavoittaa 71 % golfista kiinnostuneista?
Haluatko kuulla lisää oman ja ostetun median mahdollisuuksista?
Tuomo Julmala
Key Account Manager
050 494 9315
Caset
Hae inspiraatiota oman menestystarinasi rakentamiseen.


Huawei P40 Pro vakuutti tekniikan edelläkävijät natiivikampanjassa

Curbisalin kampanja kiinnosti mieskohderyhmää

Volkswagenin tuotelanseeraus tehtiin onnistuneesti verkkolähetyksenä

Näin Heti-kampanja teki siivouksesta puheenaiheen

Herbinan testiryhmäkampanja kiinnosti kuluttajia

Maritimille lisää tunnettuutta ja myyntiä natiivimainonnalla
