

Audille rakennettiin oman ja ostetun median kokonaisuus, josta tuli käsite
Miten monipuolinen sisältömarkkinointi ja toimiva mediamainonta pelaavat onnistuneesti yhteen?
1. Lähtötilanne
Audi on brändi, joka kiinnostaa suomalaisia golfareita. Audi halusi
- löytää keinoja kohdata tämä kohderyhmä entistäkin kokonaisvaltaisemmin heille luontaisessa ja inspiroivassa ympäristössä
- nostaa markkinaosuuttaan golfaajien keskuudessa
2. Ratkaisu
Tarvittiin pitkäjänteistä tekemistä sekä omaa, että ostettua mediaa siis sisältömarkkinointia, hyödyntämällä. Audi halusi kumppanin, joka pystyisi rakentamaan mahdollisimman selkeän ja vahvan kokonaisuuden, jossa yhdistyy kaksi intohimon kohdetta: Audi ja golf.
Niinpä syntyi kokonaisuus, jossa yhdistyvät elämykselliset tapahtumat, monipuoliset sisällöt ja toimiva mediamainonta. Video kertoo tämän parhaiten:
Audi halusi
löytää keinoja kohdata suomalaiset golfarit entistäkin kokonaisvaltaisemmin heille luontaisessa ja inspiroivassa ympäristössä.
Tapahtumat:
- Audi Businessaamu
- Anna Golf
- Audi Quattro Cup
- Audi Golf Tour (2004–2016)
Sisältömarkkinointi:
- Kohdennetut nettivideot
- Piltzin parhaat
- Anne Kukkohovi mestarien opissa
- Webcast-lähetykset Golfmessuilla
- Audi Magazine (1 krt/vuosi)
- Audi News (2 krt/vuosi)
Medianäkyvyys:
- Golflehti
- Golfpiste.com
- Vene
- Tekniikan Maailma
Audi halusi kumppanin, joka pystyisi rakentamaan mahdollisimman selkeän ja vahvan kokonaisuuden, jossa yhdistyy kaksi intohimon kohdetta: Audi ja golf.
3. Tulokset
- Menestys perustuu pitkäjänteisyyteen ja jatkuvaan luovaan ideointiin
- Otavamedian golf-medioiden käyttäjistä 11 % ajaa Audilla
- Lukijoista 55 % harkitsee Audia
- Kohokohtina toteutuneet autokaupat: esim. Audi Businessaamun vaikutuksesta myyty 230 000 € maksava Audi!
- Lisää tuloksia näet ylläolevalta videolta
Menestys perustuu pitkäjänteisyyteen ja jatkuvaan luovaan ideointiin.
Menestysresepti
Näillä keinoilla Otavamedia auttoi saavuttamaan tulokset.
-
Verkkomainonta
-
Aikakauslehtimainonta
-
Videotuotannot
-
Webcast
Tavoita yleisösi golfin kautta
Haluatko kuulla lisää oman ja ostetun median mahdollisuuksista?
Tuomo Julmala
Key Account Manager
050 494 9315
Caset
Hae inspiraatiota oman menestystarinasi rakentamiseen.


Kikkoman kasvatti myyntiään vaikuttajamarkkinoinnin avulla

HBO Maxin uutuussarjan lanseeraus liimasi naiskohderyhmän ruutujen ääreen

Sunin tiskikonetabletit saivat huikean tavoittavuuden natiivikampanjalla

Kampanja toi esille Mikkelin seudun parhaat puolet

Lumon inspiroi kuluttajien parveke- ja terassiunelmia natiivikampanjalla

Vaikuttajan vauvavuosi testasi Semperin tuotteet tositoimissa
