Audille rakennettiin oman ja ostetun median kokonaisuus, josta tuli käsite

Miten monipuolinen sisältömarkkinointi ja toimiva mediamainonta pelaavat onnistuneesti yhteen?

Jaa

1. Lähtötilanne

Audi on brändi, joka kiinnostaa suomalaisia golfareita. Audi halusi

  • löytää keinoja kohdata tämä kohderyhmä entistäkin kokonaisvaltaisemmin heille luontaisessa ja inspiroivassa ympäristössä
  • nostaa markkinaosuuttaan golfaajien keskuudessa

2. Ratkaisu

Tarvittiin pitkäjänteistä tekemistä sekä omaa, että ostettua mediaa siis sisältömarkkinointia, hyödyntämällä. Audi halusi kumppanin, joka pystyisi rakentamaan mahdollisimman selkeän ja vahvan kokonaisuuden, jossa yhdistyy kaksi intohimon kohdetta: Audi ja golf.

Niinpä syntyi kokonaisuus, jossa yhdistyvät elämykselliset tapahtumat, monipuoliset sisällöt ja toimiva mediamainonta. Video kertoo tämän parhaiten:

Audi halusi
löytää keinoja kohdata suomalaiset golfarit entistäkin kokonaisvaltaisemmin heille luontaisessa ja inspiroivassa ympäristössä.

Tapahtumat:

  • Audi Businessaamu
  • Anna Golf
  • Audi Quattro Cup
  • Audi Golf Tour (2004–2016)

Sisältömarkkinointi:

  • Kohdennetut nettivideot
    • Piltzin parhaat
    • Anne Kukkohovi mestarien opissa
  • Webcast-lähetykset Golfmessuilla
  • Audi Magazine (1 krt/vuosi)
  • Audi News (2 krt/vuosi)

Medianäkyvyys:

  • Golflehti
  • Golfpiste.com
  • Vene
  • Tekniikan Maailma

Audi halusi kumppanin, joka pystyisi rakentamaan mahdollisimman selkeän ja vahvan kokonaisuuden, jossa yhdistyy kaksi intohimon kohdetta: Audi ja golf.

3. Tulokset

  • Menestys perustuu pitkäjänteisyyteen ja jatkuvaan luovaan ideointiin
  • Otavamedian golf-medioiden käyttäjistä 11 % ajaa Audilla
  • Lukijoista 55 % harkitsee Audia
  • Kohokohtina toteutuneet autokaupat: esim. Audi Businessaamun vaikutuksesta myyty 230 000 € maksava Audi!
  • Lisää tuloksia näet ylläolevalta videolta
Kohdennetuilla nettivideoilla 291 000 katselukertaa
Suosituimmat videot tavoittivat 58 % Suomen golfareista
Golfmedioiden lukijoista 55 % harkitsee Audia

Menestys perustuu pitkäjänteisyyteen ja jatkuvaan luovaan ideointiin.

Haluatko kuulla lisää oman ja ostetun median mahdollisuuksista?

Tuomo Julmala
Key Account Manager
050 494 9315

Ota yhteyttä

Caset

Hae inspiraatiota oman menestystarinasi rakentamiseen.