Tena Ladyn rohkea kampanja toi hyvät tulokset

Lähestymistapa oli erottuva ja viihdyttävämpi kuin alan mainonta yleensä on. Asiakas oli niin tyytyväinen tuloksiin, että halusi kampanjalle jatkoa.

Kampanjan tavoite:

Kampanjan tavoite oli tuoda avoimesti ja rohkeasti esiin yleinen, mutta vaiettu vaiva – inkontinenssi eli virtsan karkailu, ja miten Tena Lady on ratkaisu pulmaan. Avoimen ja rohkean kampanjan keulakuvaksi ja kampanjavideoiden tähdeksi valittiin Riitta Väisänen.

 

Mitä tehtiin?

Keskiössä oli kampanjasivu, johon ohjattiin liikennettä Otavamedian naissivustojen paraatibannereilla. Kampanjasivun keskiössä puolestaan oli Otavamedia OMAn tuottama video. Lukijoita aktivoitiin myös kilpailulla, uutiskirjeissä sekä sosiaalisessa mediassa.

Entä tulokset?

Kampanja onnistui erinomaisesti. Se tavoitti  eri kanavissaan 123 000 kohderyhmään kuuluvaa.

Tutkimukset kampanjan päätyttyä todistivat, että se vaikutti positiivisesti myös kuluttajien mielikuvaan mainostajasta.

Lähestymistapaa pidettiin onnistuneesti erottuvana ja viihdyttävämpänä kuin alan mainontaa keskimäärin.

Kampanjan ideoivat Mediatoimisto IUM ja Otavamedia, ja sen toteutti kokonaisuudessaan Otavamedia.  Asiakas, SCA, oli niin tyytyväinen tuloksiin, että halusi kampanjalle jatkoa uuden mediatoimistokumppaninsa Dagmarin kanssa.

Haluatko asiantuntijaltamme maksuttoman konsultointipuhelun natiivimainonnasta?

Lue ja katso videolta, miten blogihaasteella uutuustuote tehtiin tunnetuksi

Lue lisää