Rakentaminen ja remontointi

Rakentaminen ja remontointi

Kohderyhmän koko 1 198 000

Profiili

  • Sukupuolijakauma
  • Ikäjakauma

Talouden tiedot

  • Pääasiallinen asumismuoto
  • Asunnon omistus

Kulutuskäyttäytyminen

  • Ylimääräisen rahansa tämä kohderyhmä käyttää muita useammin:
  • Rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneiden suunnitelmiin seuraavan kahden vuoden aikana kuuluu mm:

Lähde: KMT AL+Total 2018, Kantar Oy, 18 vuotta täyttäneet suomalaiset

Haluatko tavoittaa rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneet?

Kun suomalainen on kiinnostunut rakentamisesta ja remontoinnista, Otavamedialla on useita medioita, joita hän seuraa. Näkymällä näissä medioissa saat rakentamiseen ja remontoiniin liittyvän viestisi perille.

Kampanjaesimerkki

  • Kohderyhmän koko 1 198 000
  • Kampanjan tavoittavuus 688 000
  • Kampanjan tavoittavuus-% 57 %