Toimivaa kauneudenhoito­mainontaa

Olemme tutkineet yhteensä lähes 10 000 mainosta, joista kertyneen tiedon perusteella olemme koonneet hyvän mainonnan sääntöjä mainonnan suunnittelun helpottamiseksi.

Kun haluat onnistua kauneudenhoidosta kiinnostuneiden mainonnassa, tässä sinulle pari sääntöä, joiden avulla mainonta toimii. Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää.

1. Kaunis malli lähikuvassa – toimii

  • erikoisen kauniit ja laadukkaasti kuvatut kasvot pysäyttävät aina
  • kasvot = kauneus
  • muista katsekontakti lukijaan
  • ilme kertoo  brändistä ja tuotteesta

2. Loistelias

  • kosmetiikalta odotetaan luksusta
  • kosmetiikka = satua
  • loistelias, hätkähdyttävä visuaalinen toteutus. Glossy eli kiiltävä paperi on plussa
  • mainoksen pitäisi erottua niin muusta sisällöstä kuin mainoksistakin

Yllä on osa vinkeistä. Lisää vinkkejä saat meiltä, ota yhteyttä!

Mitkä muut vinkit toimivat kauneudenhoitoalan mainonnassa?

Katja Sampo
Tutkimuspäällikkö
040 765 3335

Ota yhteyttä