Beta

Ajan ja paikan mukaan

Tavoita kuluttajat oikealla hetkellä, oikeassa paikassa.

Kun kohdennat mainontaasi ajan ja paikan mukaan, pääset kiinni kuluttajan mikrohetkiin ja olemaan läsnä juuri, kun hän tekee ostopäätöksensä. Tutkimusten* mukaan kolmannes kuluttajista valitsee toisen brändin kuin alunperin suunnitteli, koska toinen brändi tarjosi oikealla hetkellä paremmin tietoa.

Mahdollisuudet ajan ja paikan mukaan kohdentamisessa

Mainontaa voidaan kohdentaa kuluttajille esimerkiksi tiettyyn kellonaikaan tai tiettynä päivänä viikossa. Kohdentaminen on mahdollista myös sijainnin mukaan, esimerkiksi vain tiettyihin kaupunkeihin. Alueellinen kohdennus onnistuu myös IP-osoitteen perusteella.

Mobiilisovelluksissa on mahdollista tehdä myös GEO- eli maantieteellistä kohdentamista. Näin tavoitetaan tarkoin määritelty yleisö esimerkiksi kaupunkikohtaisessa kampanjassa. GEO-kohdentaminen tapahtuu kuluttajan IP-osoitteen ja GPS-kohdennuksen perusteella, jotka kertovat, millä alueella käyttäjä on.

*Lähde: Google/Ipsos, U.S. May 2015: Consumers in the Micro-Moment.
(Wawe 2 & Wawe 3)

Kysy lisää kohdentamisen mahdollisuuksista.

Aki Ronkainen
Myyntipäällikkö
050 310 3133

Ota yhteyttä

Miten reaaliaikaisella mainonnalla tavoitettiin autoilijat juuri oikealla hetkellä?

Lue lisää

Uusimmat sisältömme