Beta

Vainu-verkkokohdennus

Verkkokohdennustyökalumme avulla mainontasi kohtaa ne kuluttajat, jotka ovat toimialastasi kiinnostuneita – ja ostohalukkaita.

Haluatko kohdentaa mainontaa kuluttajan kiinnostuksen mukaan Otavamedian yli kolmellakymmenellä verkkosivulla? Se on mahdollista. Olemme tunnistaneet verkkokävijöitämme kiinnostavia aiheita ja paketoineet ne Vainu-kiinnostuskoreiksiMeillä on jo yli 100 erilaista Vainu-koria ja tunnistamme 60 miljoonaa evästettä viikoittain. Vainumme perustuu Frosmon teknologiaan.

Evästeistä rakentuvat korit muodostuvat niistä käyttäjistä, jotka ovat käyneet kyseiseen kiinnostusaiheeseen liittyvällä sivustolla vähintään kahdesti viikon aikana. Jos esimerkiksi Matti etsii farmariautoja Nettiauto.comista ja siirtyy tämän jälkeen Kaksplus.fi:hin keskustelemaan autoista, Vainumme tietää, miten ja mitä autoja Matille kannattaa mainostaa. Vainun evästeiden elinaika on vain yksi viikko. Tällä varmistamme, että Vainun keräämä tieto on aina ajantasaista ja tuoretta.

Erittäin tarkkaa kohdentamista

Vainun avulla voit kohdentaa mainontasi todella tarkasti. Otetaan esimerkki: Yksi Vainu-koreistamme on Viihteestä ja viihde-elektroniikasta kiinnostuneet. Se jakautuu alakoreihin, joista yksi on viihde-elektroniikasta kiinnostuneet. Tämäkään tarkkuustaso ei Vainulle riitä, vaan se kerää  käyttäjätiedot myös esimerkiksi Kameroista kiinnostuneista, jolloin voit kohdentaa mainontasi esimerkiksi juuri heille.

Täältä näet muutamia Vainu-korejamme ja kuinka suuria ne ovat.

Mistä asioista kiinnostuneet sinä haluat tavoittaa?

Jukka Pulkkinen
Head of Digital Media Sales
050 390 4851

Ota yhteyttä

Tutustu valmiisiin kiinnostuskohderyhmiin

Lue lisää

Uusimmat sisältömme