Beta

Otavamedia OMAlle kultaa kansainvälisten huippumedioiden designkilpailussa

Kelan Elämässä.fi-verkkomedia on voittanut kultaa media-alan kansainvälisessä FOLIO Eddie and Ozzie Awards -designkilpailussa. Palkinnot julkistettiin lokakuun puolivälissä New Yorkissa.

Johanna Hytönen

Kelan uusin asiakaspalvelukanava Elämässä.fi lanseerattiin helmikuussa. Niille, jotka eivät viihdy verkossa, Elämässä muotoutuu kerran vuodessa oppaaksi, joka on noudettavissa Kelan toimistoista.

Otavamedia OMAn Kelalle tuottama Elämässä.fi-verkkomedia voitti kuluttaja-asiakkaiden verkkomedioiden Standalone Digital Magazine -sarjan. Otavamedia OMAn tuottamat mediat Etiketti, Point ja baristainstitute.com saivat omissa sarjoissaan kunniamaininnan.

Elämässä.fi on Kelan ensimmäinen verkkomedia henkilöasiakkaille. Media lanseerattiin alkuvuodesta, ja median kävijämäärä nousi nopeasti yli 40 000 kuukausittaisen kävijän.

Elämässä.fin keskeistä sisältöä ovat koskettavat, ihmisläheiset ja aidot asiakastarinat, blogit sekä interaktiiviset kyselyt ja testit. Sivusto on esteetön ja koko sisältö on kuunneltavissa luettuna. Elämässä.fi-verkkomedian tuotannosta ja suunnittelusta vastasivat Otavamedia OMAssa Johanna Hytönen, Jenni Juntunen, Antti Karvanen ja Antti Pulkkinen.

Eddie and Ozzie Awards on maailman arvostetuimpia suunnittelukilpailuja verkko- ja printtimedioille. Kilpailuun osallistuu vuosittain satoja medioita ympäri maailman. FOLIO Eddie and Ozzie Awards -kilpailun järjestää yhdysvaltalainen Folio Magazine.

Lue aiheesta lisää:


Lisätietoja:
asiakkuuspäällikkö Johanna Hytönen, Otavamedia OMA, puh. 044 571 0705, johanna.hytonen@otava.fi

 

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Uusimmat sisältömme