Oma ja ostettu media tarjoaa rajattomia mahdollisuuksia

Mediakenttä on leveämpi ja syvempi kuin koskaan ennen. Moni etsii viisasten kiveä, jonka pintaan kirjoitettu viesti tavoittaisi kaikki halutut kohderyhmät. Merkitykselliset kohtaamiset yritykselle tärkeiden yleisöjen kanssa vaativat rajojen rikkomista paitsi yrityksen sisällä myös perinteisessä jaottelussa oman ja ostetun median välillä. Parhaiten viesti vaikuttaa, kun mediat puhuvat samaa tarinaa. Vastaanottajalle vain sisällöllä on väliä. Me Otavamedialla hanskaamme koko kentän – sekä median että sen sisällöt.

Kiinnostuksesta asiakkuudeksi

Vahva oma media yhdistettynä oivaltaviin ostetun median ratkaisuihin muodostaa kokonaisuuden, jonka mahdollisuudet ovat rajattomat. Ostetun median rooli on inspiroida, innostaa ja herättää kiinnostus. Oma media jatkaa tarinaa sitouttamalla ihmisiä niin, että kiinnostus syventyy asiakkuudeksi.

Medioita ja sisältöjä sinulle 100 ammattilaisen voimin

Me Otavamedialla hanskaamme koko kentän – sekä median että sen sisällön. Tätä varten meillä Otavamedialla on yli 100 ammattilaista luomassa merkityksellisiä sisältöjä ja kohtaamisia yrityksille.

Lue blogi:
Otavamedia haastaa yrityksiä ajattelemaan yli rajojen

oma ja ostettu media OtavamediaMerkitykselliset kohtaamiset yritykselle tärkeiden yleisöjen kanssa vaativat rajojen rikkomista paitsi yrityksen sisällä myös perinteisessä jaottelussa oman ja ostetun median välillä. Otavamedia haluaa näyttää mallia molemmissa. Niin kauan kuin ei ole rajoja, on mahdollisuuksia.


Lue lisää Merja Haverisen ja Tomi Takasen ajatuksia
täällä.

Haluatko saada oman median tukemaan tavoitteitasi?

Risto Laine
Myyntijohtaja
0400 678 188

Ota yhteyttä