Beta

Rajattomasti mahdollisuuksia omassa ja ostetussa mediassa

Otavamedia Oy on uudistanut brändinsä toteuttamaan yhtiön uutta strategiaa ja markkinoiden muuttuneita vaatimuksia. Uudistunut Otavamedia astuu esiin tänään käynnistyvässä yritysasiakkaille suunnatussa kampanjassa.

Minna Rinne

Uudistuneen brändin ytimessä on lupaus palvella Otavamedian yritysasiakkaita entistä kokonaisvaltaisemmin. Mediamarkkinan muutosvauhti kiihtyy ja omien medioiden rooli kasvaa myös mainostajien keskuudessa.

”Uskomme, että joukosta erottuvat ne, jotka tekevät menestyksekkäästi sekä omaa että ostettua mediaa. Mediatalona ymmärrämme molempien vahvuudet ja sen, miten niistä muodostetaan tuloksellinen kokonaisuus. Tämän ympärille rakennamme uuden ajan Otavamediaa”, toimitusjohtaja Timo Kopra linjaa.

Otavamedia haluaa tuoda kentälle rohkeita avauksia siitä, miten kokonaisvaltaisella ostetun ja oman median yhteistyöllä edistetään yritysten liiketoiminnan tavoitteita ja toteutetaan strategiaa.

”Muuttuvassa mediamaailmassa yrityksillä on mahdollisuus toimia median keinoin tärkeiden kohderyhmien tavoittamiseksi ja kestävien asiakassuhteiden solmimiseksi. Haluamme rohkaista asiakkaitamme tällä tiellä eteenpäin”, liiketoimintajohtaja Merja Haverinen Otavamedia OMAsta kertoo.

Kampanja haastaa murskaamaan rajat

Merkitykselliset kohtaamiset yritykselle tärkeiden yleisöjen kanssa vaativat rajojen rikkomista paitsi yrityksen sisällä myös perinteisessä jaottelussa oman ja ostetun median välillä.

”Asiakkaidemme asiantuntijatiimit räätälöidään asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden mukaan. Asiakasvastaavan rinnalla tiimissä voi olla mukana oman median, mediaratkaisujen, natiivimainonnan, liikkuvan kuvan tai digisuunnittelun asiantuntijoita”, Otavamedian yritysmyynnistä vastaava johtaja Tomi Takanen kertoo.

Uudistunut brändi ilmeineen astuu esiin tänään käynnistyvässä kampanjassa, jonka teemana on rajattomuus. Kampanja on toteutettu yhdessä mainostoimisto Folk Finlandin kanssa. Osana brändiuudistusta myös Otavamedian yritysasiakkaiden oman ja ostetun median palvelut on tuotu yhteen uudessa verkkopalvelussa yrityksille.otavamedia.fi.

Otavamedian Yritysasiakkuudet -organisaatio suunnittelee ja toteuttaa yritysasiakkailleen vaikuttavia ja tuloksellisia media- ja sisältöratkaisuja sekä Otavamedian mediaympäristöihin sekä asiakkaan omaan mediaan. Yksikön palveluita ovat monikanavaiset mediaratkaisut, natiivimainonta, mainonnan toimivuuden mittaaminen ja kuluttujaymmärrys sekä oman median suunnittelu ja tuotannot. 

Otavamedia Oy kustantaa Suomessa yhteensä 25 yleisöaikakauslehteä sekä julkaisee yli 30 verkkosivustoa. Aikauslehdet tavoittavat kuukausittain lähes 2 miljoonaa lukijaa. Verkon kautta tavoitetaan kuukausittain yli 3 miljoonaa suomalaista. Lisäksi Otava-konserniin kuuluvat Suomen suurin markkinapaikka NettiX Oy ja uutisportaali Ampparit Oy. Otavamedia on osa Otava-konsernia.

Lisätietoja:

Merja Haverinen, johtaja, merja.haverinen@otava.fi, p. 050 386 0672

Tomi Takanen, johtaja, tomi.takanen@otava.fi, p. 050 310 3052

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Uusimmat sisältömme