Suomalaisen huippuinnovaation Popit Sensen maailmanvalloitus­kampanja avattu

Tarkasti määritelty kohderyhmä ja asiakkaan rohkea asenne avainasemassa Popit.io – Not having a baby yet! -kampanjan lanseerausvideolla

Suomalaisen innovaation, Popit Sense -laitteen perusidea on hyvin yksinkertainen, mutta kirjaimellisesti elintärkeä. Yhteistyössä Kuopion yliopistollisen sairaalan kanssa toimivaksi tutkittu laite on ratkaisu huolimattoman lääkkeidenkäytön sivuvaikutuksiin, joiden seurauksena globaalisti yli 300 00 ihmistä menettää henkensä vuosittain. Popit Sense -laitteen avulla potilas tai hänen omaisensa voi seurata lääkkeiden käyttöä ja varmistaa, että lääkkeitä käytetään ohjeiden mukaisesti ts. tarpeeksi muttei liikaa.

Kansainväliselle yleisölle toteutetulla viestillä ei lähdetty tavoittamaan kaikkia. Uskalias one liner, kampanjavideon ydinajatus Not having a baby – yet! pyrki tavoittamaan erityisesti alle 30-vuotiaat, älylaitteita arjessaan suvereenisti käyttävät, seksuaalisesti aktiiviset kaupunkilaisnaiset. Tyylilajiksi määriteltiin komedia jopa aavistuksen provosoivalla tulokulmalla.

Videon toteuttava työryhmä oli alusta saakka erittäin innostunut ja sitoutunut laadukkaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Käsikirjoitukseen, roolitukseen, kuvauspaikkojen valintaan ynnä muuhun kuvauksia valmistelevaan suunnittelutyöhön panostaminen näkyy paitsi valmiissa kampanjaelokuvassa myös varsinaisen suorittavan työn jouhevuudessa; yllätyksiltä vältyttiin ja paitsi kuvaukset myös jälkityöt sujuivat suorastaan hulvattomissa tunnelmissa, sovitussa aikataulussa ja budjetissa.

Paitsi koko tekijätiimi myös asiakas oli hyvin tyytyväinen lopputulokseen. ”Koko prosessi oli alusta saakka erittäin ammattimaista ja toiveemme huomioivaa. Olimme erityisen tyytyväisiä kommunikaatiomme sujuvuuteen sekä siihen, kuinka ripeästi ensimmäiset keskustelumme konkretisoituivat vetäväksi ideaksi. Myös kuvan laatu täytti tai jopa suorastaan ylitti odotuksemme”, summaa yksi Popitin perustajista, tuotantoon aktiivisesti osallistunut ja videolla pienessä sivuroolissakin esiintynyt Timo Heikkilä.

Persoonallisen kokonaisuuden tarkoitus on herättää keskustelua, jäädä mieleen. Toivomme kampanjalle onnea ja menestystä! Joukkorahoituskampanja  on livenä osoitteessa: https://igg.me/at/popit/

Tutustu tuottamiimme videoihin Vimeossa

Siirry Vimeoon

Tarvitsetko apua videotuotannoissa?

Ota yhteyttä

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Uusimmat sisältömme