Rakentaminen ja remontointi

Lähes kolmannes suomalaisista aikuisista on kiinnostunut rakentamisesta ja remontoinnista. Tämä joukko ei koostu vain miehistä, vaan myös moni nainen on aihepiiristä kiinnostunut.

Rakentaminen ja remontointi

Kohderyhmän koko 1 198 000

Profiili

  • Sukupuolijakauma
  • Ikäjakauma

Talouden tiedot

  • Pääasiallinen asumismuoto
  • Asunnon omistus

Kulutuskäyttäytyminen

  • Ylimääräisen rahansa tämä kohderyhmä käyttää muita useammin:
  • Rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneiden suunnitelmiin seuraavan kahden vuoden aikana kuuluu mm:

Lähde: KMT AL+Total 2018, Kantar Oy, 18 vuotta täyttäneet suomalaiset

Haluatko tavoittaa rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneet?

Kun suomalainen on kiinnostunut rakentamisesta ja remontoinnista, Otavamedialla on useita medioita, joita hän seuraa. Näkymällä näissä medioissa saat rakentamiseen ja remontoiniin liittyvän viestisi perille.

Kampanjaesimerkki

  • Kohderyhmän koko 1 198 000
  • Kampanjan tavoittavuus 688 000
  • Kampanjan tavoittavuus-% 57 %

Näillä medioilla tavoitat rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneet

Lähde: KMT AL + total 2018, Kantar Oy. Kampanjan kesto: 4 viikkoa

Haluatko tietää lisää?

Jari Vehola
Myyntipäällikkö
0500 929806

Ota yhteyttä