Beta

Rakentaminen ja remontointi

Lähes kolmannes suomalaisista aikuisista on kiinnostunut rakentamisesta ja remontoinnista. Tämä joukko ei koostu vain miehistä, vaan myös moni nainen on aihepiiristä kiinnostunut.

Rakentaminen ja remontointi

Kohderyhmän koko 1 216 000

Profiili

  • Sukupuolijakauma
  • Ikäjakauma

Talouden tiedot

  • Pääasiallinen asumismuoto
  • Asunnon omistus

Kulutuskäyttäytyminen

  • Ylimääräisen rahansa tämä kohderyhmä käyttää muita useammin:
  • Rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneiden suunnitelmiin seuraavan kahden vuoden aikana kuuluu mm:

Lähde: KMT AL+Total 2016, 18 vuotta täyttäneet suomalaiset

Haluatko tavoittaa rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneet?

Kun suomalainen on kiinnostunut rakentamisesta ja remontoinnista, Otavamedialla on useita medioita, joita hän seuraa. Näkymällä näissä medioissa saat rakentamiseen ja remontoiniin liittyvän viestisi perille.

Kampanjaesimerkki

  • Kohderyhmän koko 1 216 000
  • Kampanjan tavoittavuus 668 000
  • Kampanjan tavoittavuus-% 55 %

Näillä kampanjaesimerkin medioilla tavoitat rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneet

Lähde: KMT AL + total Syksy 2016/Kevät 2017. Kampanjan kesto: 4 viikkoa

Kiinnostuitko?

Jari Vehola
Myyntipäällikkö
050 092 9806

Kysy lisää.

Haluatko tietää enemmän rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneista kuluttajista?

Lue lisää

Uusimmat sisältömme