Demografian mukaan
Demografian mukaan kohdentaminen
Kun haluat tavoittaa esimerkiksi tietynikäiset miehet Pohjanmaalta, demografinen kohdennus toimii hyvin.
Mainonnan kohdentaminen demografian mukaan
Me Otavamedialla tunnemme suomalaiset ja tiedämme, miten ja missä heille kannattaa kohdentaa mainontaa. Autamme sinua määrittämään oikeat kohderyhmät ja valitsemaan kampanjoille parhaiten sopivat mediat ja mediayhdistelmät tutkimustiedon pohjalta.
Oikeat mediavalinnat ratkaisevat
Sinun ei tarvitse tietää, missä kanavissa asiakkaasi viettävät aikaansa – me tiedämme. Kohdennamme mainonnan kiinnostuksen, kulutustapojen, demografioiden tai muiden kampanjaan sopivien mittareiden kautta siten, että asiakas saa kampanjoistaan aina parhaat mahdolliset tulokset.
Sinun ei tarvitse tietää, missä kanavissa asiakkaasi viettävät aikaansa – me tiedämme.
Autamme sinua määrittämään oikeat kohderyhmät sekä valitsemaan sopivimmat mediat ja mediayhdistelmät tutkimustiedon pohjalta.
Minkälaisia ihmisiä tavoittelet kampanjallasi?
Meillä on runsaasti tutkittua tietoa aikakauslehtiemme lukijoista ja verkkosivustojemme kävijöistä. Voimme tehdä sinulle kampanjasuunnitelman, johon valitaan kohderyhmään sopivia medioita esimerkiksi sukupuolen, iän, asuinpaikan, ammatin tai kiinnostuksen kohteen mukaan.
Lisäksi voit kohdentaa verkko- ja aikakauslehtikampanjoita myös ennalta tunnistettujen demografisten tekijöiden (kuten sukupuoli, ikä ja asuinpaikka) perusteella. Tällöin kampanja näkyy vain valittuun kohderyhmään kuuluville.
Lähteet: lehdet KMT 2024, Kantar TNS Oy, verkkosivustot FIAM elokuu 2024, AudienceProject.
Kohdentamiseen löytyy paljon vaihtoehtoja, tutustu esimerkiksi Otavamedian yleisöihin täällä >>
Kerron mielelläni lisää mainonnan kohdentamisesta
Katja Sampo
Tutkimuspäällikkö
040 765 3335