Reaaliaikainen käyttäjätieto
Reaaliaikainen käyttäjätieto
Olemme yhdistäneet analytiikan ja asiakasymmärryksen palvelemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Reaaliaikainen data sivustojemme kävijöistä mahdollistaa viestin kohdentamisen oikea-aikaisesti.
Otavamedian sivustot tavoittavat kuukausittain noin 2,2 miljoonaa suomalaista. (Lähde: FIAM, AudienceProject tammikuu 2024) Vierailijoista jokainen jättää jälkeensä syvenevää asiakasymmärrystä palveluidemme käytöstä ja käyttäjistä.
Otavamedian sivustojen käyttäjätieto on avoimesti esillä
Otavamedian sivusto kokoaa kävijätiedot Otavamedian verkoston yli 15 sivuston kävijöistä. Otavamedian verkkosivustojen käyttäjämäärät, istunnot ja sivun katselut päätelaitteittain ovat nähtävillä kaikille avoimesti brändikohtaisilla kävijätietosivuilla. Lisäksi kerromme sivustokohtaista tietoa verkkomedioidemme erityispiirteistä. Palvelun datalähde on Otava Analytiikka. Viikkonäkymä päivittyy joka päivä, edellinen päivä on aina uusimpana mukana.
Siirrytäänkö datan pariin?
Käy tutustumassa ensin brändin omaan esittelysivuun, sieltä pääset jatkamaan reaaliaikaisen kävijädatan maailmaan.
VOIT MYÖS VALITA BRÄNDIN VETOVALIKOSTA ALTA JA KLIKATA SUORAAN HALUAMAASI KÄVIJÄTIETOON.
Valitse brändi
Haluatko tietää, miten käyttäjädataa voi hyödyntää?
Jukka Pulkkinen
Head of Ad Operations, Insight and Marketing
050 390 4851