Kohdentamistavat

Kohdenna ja löydä

Kerro meille kohderyhmäsi, me kerromme mistä heidät tavoittaa.

Kiinnostuksen mukaan kohdentaminen

Potentiaaliset asiakkaat tavoitetaan tehokkaimmin heidän omien kiinnostustensa parista. Otavamedialla voit kohdentaa mainontaa kiinnostuksen mukaan sekä verkossa että aikakauslehdissä.

Valmiit kiinnostus­kohderyhmät

Olemme tehneet jo yli 100 valmista kiinnostuskohderyhmää Otavamedian verkkokävijöistä ja tiedot päivittyvät jatkuvasti.

Demografian mukaan kohdentaminen

Voimme tehdä sinulle kampanjasuunnitelman, johon valitaan kohderyhmään sopivia medioita esimerkiksi sukupuolen, iän, asuinpaikan, ammatin tai kiinnostuksen kohteen mukaan.

Kontekstu­aalinen mainonta

Kontekstuaalinen mainonta ei kohdenna yleisöihin, vaan kuluttajiin, jotka juuri sillä hetkellä käyttävät tiettyä asiasisältöä.

Nettix-markkinapaikat

Nettixin markkinapaikat, kuten Nettiauto, saavat sivustoilleen tuhansia uskollisia kävijöitä joka viikko.

Muut kohdennustavat

Kohdentamista voi toteuttaa myös päätelaitteen, sijainnin, ajankohdan tai hakujen mukaan.

Kysy minulta lisää kohdentamistavoista

Jukka Pulkkinen
Head of Digital Media Sales
050 390 4851

Ota yhteyttä