Kohdentamistavat
Kohdenna ja löydä
Kerro meille kohderyhmäsi, me kerromme mistä heidät tavoittaa.
Kiinnostuksen mukaan kohdentaminen
Potentiaaliset asiakkaat tavoitetaan tehokkaimmin heidän omien kiinnostustensa parista. Otavamedialla voit kohdentaa mainontaa kiinnostuksen mukaan sekä verkossa että aikakauslehdissä.
Valmiit kiinnostuskohderyhmät
Olemme tehneet jo yli 100 valmista kiinnostuskohderyhmää Otavamedian verkkokävijöistä ja tiedot päivittyvät jatkuvasti.
Demografian mukaan kohdentaminen
Voimme tehdä sinulle kampanjasuunnitelman, johon valitaan kohderyhmään sopivia medioita esimerkiksi sukupuolen, iän, asuinpaikan tai ammatin mukaan.
Kontekstuaalinen mainonta
Kontekstuaalinen mainonta ei kohdenna yleisöihin, vaan kuluttajiin, jotka juuri sillä hetkellä käyttävät tiettyä asiasisältöä.
Muut kohdennustavat
Kohdentamista voi toteuttaa myös päätelaitteen, sijainnin tai ajankohdan mukaan.
Haluatko saada ajankohtaisen tiedon sähköpostiisi?
Tilaa Otavamedia Yrityksille -uutiskirje
Kysy minulta lisää kohdentamistavoista
Jukka Pulkkinen
Head of Ad Operations, Insight and Marketing
050 390 4851