Mainonta Otavamedian verkostossa läpinäkyvämmäksi
Tulemme jatkossa avaamaan entistä avoimemmin erilaisia IAS:n (Integral Ad Science) mittaukseen perustuvia tunnuslukuja
Otavamedia on yksi Suomen suurimmista verkkotoimijoista. Yli 30, pääosin kiinnostuspohjaista verkkosivustoamme tavoittavat yli kolme miljoonaa kävijää joka kuukausi.
Tulemme jatkossa avaamaan entistä avoimemmin erilaisia IAS:n (Integral Ad Science) mittaukseen perustuvia tunnuslukuja, jotta asiakkaamme saisivat vielä nykyistä parempaa ja tarkempaa tietoa mainonnan toimivuudesta verkostossamme.
Tässä seuraavat Otavamedian koko verkoston tämänhetkiset luvut:
Viewability: 67,2 %
Fraud rate: 0,6 %
Measured rate: 98,7 %
Kehitämme jatkuvasti sivustojemme toimivuutta ja käyttäjäkokemusta entistä paremmaksi, myös mainonta huomioiden. Autamme mielellämme myös siinä, miten mainostaja voi vaikuttaa mainostensa toimivuuteen.
Kuulemme mieluusti palautettasi ja kehitysideoitasi; otathan yhteyttä Digital Development Manageriimme Henriikka Mäkelään.