Mainostajan marraskuu
On aika valmistautua vuoden suurimpaan ostosesonkiin. Varmista, että yrityksesi erottuu kilpailijoista ja tavoittaa juuri oikean yleisön. Tehosta markkinointiasi laadukkaassa mediaympäristössä parhailla Mainostajan marraskuun eduilla!
Hyödynnä loppuvuoden myyntipiikit
Marraskuiset Cyber Monday, Black Friday ja Singles’ Day sekä lähestyvä joulu saavat kuluttajat liikkeelle. Mainostajan marraskuu paketoi käyttöösi toimivat digi- ja printtiratkaisut myynnin tehostamiseen. Varausten kanssa kannattaa aktivoitua nyt!
Mitkä ovat kuluttajien ostoaikeet loppuvuonna?
Kysyimme 500 verkkokävijältämme, mitä he aikovat ostaa Black Friday -kampanjoista, paljonko rahaa he aikovat käyttää ja kenen tarjouksia he seuraavat. 58 % aikoo tehdä ostoksia – ja ostoaikeissa erityisesti elämykset, elektroniikka ja vaatteet korostuvat.
Parhaat digipaketit
Digitarjoukset sisältävät yhden demografisen kohdennuksen.
Video
- 300 000 impressiota – 3 000 €
- 600 000 impressiota – 4 800 €
Display high impact -formaatteina
- 500 000 impressiota – 6 000 €
- 1 000 000 impressiota – 10 000 €
Videolla pyörivä Adnamin topscroller on näyttävä mainosratkaisu ja se sopii hyvin Black Weekin mainontaan. Katso lisää mainosmuotoja https://www.adnami.io/ad-experience-centre ja varaa kampanja Otavamedian yhteyshenkilöltäsi!
Uutiskirje
- Uutiskirjeitä on brändeillä Anna, Golfpiste, Kaksplus, Kotiliesi, Muropaketti, Seura, Suomen Kuvalehti ja Tekniikan Maailma
- Näkyvyys Otavamedian uutiskirjeissä valitun viikon aikana nais- tai miesyleisöille vain 3 000 € (bruttohinta naisyleisö 5 000 €, miesyleisö 6 900 €)
- Uutiskirjeillä saat lähes miljoona kohtaamista viikossa! Naispaketti sisältää brändit Anna, Kotiliesi, Seura ja Suomen Kuvalehti, miespaketti sisältää brändit Golfpiste, Muropaketti, Seura, Suomen Kuvalehti ja Tekniikan Maailma.
Ohjelmallinen
Otavamedian kampanjasuunnittelija Tiina Sihvonen antaa täsmävinkit suoraostajille ja ohjelmallisesti ostaville:
”Otavamedian verkostossa on mahdollista ajaa hyvän huomioarvon mainosformaatteja kuten Adnamin Top- ja Midscrolleria. Muropaketti.com ja Tekniikanmaailma.fi ovat erinomaisia medioita marraskuun Black Week -kampanjoihin, juhlakausi ja joulu puolestaan keräävät hyvin kävijöitä Anna.fi ja Kotiliesi.fi -sivustoille. Kysy suorakampanjaa tai ohjelmallisen diiliä yhteyshenkilöltäsi tai laita viesti [email protected]! Suunnittelemme nopeasti teille sopivat mediat ja kohdennukset, sekä parhaat mahdolliset mainosformaatit.”
Varaa marraskuun loppuun mennessä. Mainosnäytöt esitetään kelluvana marraskuun 2025 – tammikuun 2026 aikana.
Huippuedut printtiin
- 1 kpl: 1/1 sivu 2 000€
- 2 kpl: 1/1 sivu 3 700€
- 3 kpl: 1/1 sivu 5 000€
- Aukeama hintaan 3 500€ (kpl)
Tarjous koskee seuraavia numeroita:
- Anna: 45, 46, 47, 48, 49 ja 50 / 2025 sekä 1, 2, 3 ja 4 / 2026
- Kotiliesi: 23 ja 24 / 2025 sekä 1, 2 ja 3 / 2026
- Seura: 45, 46, 47, 48, 49 ja 50 / 2025 sekä 1, 2, 3, 4 ja 5 / 2026
- Suomen Kuvalehti: 45, 46, 47, 48, 49 ja 50 / 2025 sekä 1, 2, 3, 4 ja 5 / 2026
- Tekniikan Maailma: 20 ja 21 / 2025 sekä 1 ja 2 / 2026
Kaikki printin ja verkon kampanjahinnat koskevat vain uusia varauksia. Hintoihin lisätään arvonlisävero. Ilmoitetut hinnat ovat nettohintoja ja niistä ei myönnetä muita alennuksia. Kampanjahintaisia tuotteita on rajoitettu määrä.
Vinkki matkailumainostajille
Matkailukiinnostus alkaa jo Black Fridayn aikana, mutta kiihtyy välipäivinä ja on huipussaan vuoden alussa. Pyydä Mediamyynnistä tarjous matkahaaveilijoiden tavoittamiseen!
Varmista näkyvyytesi ja tavoita sesongin shoppailijat!
Ota yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi tai
Jukka Pulkkinen
Head of Digital Media Sales
+358 50 390 4851