Kohdentamistavat
Kohdenna ja löydä
Kerro meille kohderyhmäsi, me kerromme miten heidät tavoittaa.
Kohdenna yleisöihin
Kiinnostuksen kohteet yhdistävät ihmisiä heimoihin, kaltaistensa pariin. Yksi innostuu moottoriurheilusta, toinen hapanjuurileivästä, kolmas yhteiskunnallisista ilmiöistä ja neljäs avantouinnista. Heimojen kautta tavoitat yleisösi tehokkaasti. Heimojen lisäksi käytössäsi ovat Otavan omat yleisökategoriat, yleisöt IAB:n kategorioiden mukaan sekä mahdollisuus saada käyttöösi räätälöity yleisö.
Kohdenna demografian mukaan
Voimme tehdä sinulle kampanjasuunnitelman, johon valitaan kohderyhmään sopivia medioita esimerkiksi sukupuolen, iän, asuinpaikan tai ammatin mukaan.
Kohdenna kontekstuaalisesti
Kontekstuaalinen mainonta ei kohdenna yleisöihin, vaan kuluttajiin, jotka juuri sillä hetkellä käyttävät tiettyä asiasisältöä.
Käytä muita kohdennuksia
Kohdentamista voi toteuttaa myös päätelaitteen, sijainnin tai ajankohdan mukaan.
Haluatko saada ajankohtaisen tiedon sähköpostiisi?
Tilaa Otavamedia Yrityksille -uutiskirje
Kysy minulta lisää kohdentamistavoista
Jukka Pulkkinen
Head of Ad Operations, Insight and Marketing
050 390 4851