Kohdentamistavat

Kohdenna ja löydä

Kerro meille kohderyhmäsi, me kerromme miten heidät tavoittaa.

Kohdenna yleisöihin

Kiinnostuksen kohteet yhdistävät ihmisiä heimoihin, kaltaistensa pariin. Yksi innostuu moottoriurheilusta, toinen hapanjuurileivästä, kolmas yhteiskunnallisista ilmiöistä ja neljäs avantouinnista. Heimojen kautta tavoitat yleisösi tehokkaasti. Heimojen lisäksi käytössäsi ovat Otavan omat yleisökategoriat, yleisöt IAB:n kategorioiden mukaan sekä mahdollisuus saada käyttöösi räätälöity yleisö.

Kohdenna demografian mukaan

Voimme tehdä sinulle kampanjasuunnitelman, johon valitaan kohderyhmään sopivia medioita esimerkiksi sukupuolen, iän, asuinpaikan tai ammatin mukaan.

Kohdenna kontekstuaalisesti

Kontekstuaalinen mainonta ei kohdenna yleisöihin, vaan kuluttajiin, jotka juuri sillä hetkellä käyttävät tiettyä asiasisältöä.

Käytä muita kohdennuksia

Kohdentamista voi toteuttaa myös päätelaitteen, sijainnin tai ajankohdan mukaan.

Kysy minulta lisää kohdentamistavoista

Jukka Pulkkinen
Head of Ad Operations, Insight and Marketing
050 390 4851

Ota yhteyttä