Hyödynnä tuotteesi Tekniikan Maailman testimenestystä turboteholla
Tiedätkö, mikä oli vuoden paras älypuhelin tai televisio? Entä paras sauvasekoitin, lämpösaapas tai oikeastaan ihan mikä tahansa tuote? Tekniikan Maailman perusteelliset vertailut antavat kuluttajalle rahanarvoisia vinkkejä, eikä Testimenestystä kannata jättää pelkästään Tekniikan Maailman lukijoiden tietoon. Lue, miten helposti tavoitat kaikki tuotteesi potentiaaliset asiakkaat valmiilla Menestyjä-paketeilla!
Tekniikan Maailma tutkii, testaa ja vertailee vuosittain satoja eri tuotteita, jotka laitetaan paremmuusjärjestykseen erittäin monipuolisen ja yksityiskohtaisen prosessin päätteeksi. Testin voittajalle myönnetään TM testivoittaja tai menestyjä -status seuraavaan vastaavaan testiin asti tai enintään vuoden ajaksi. Voittaja saa hyödyntää TM testivoittaja tai menestyjä -merkintää veloituksetta omassa markkinoinnissaan Tekniikan Maailman antamien ohjeiden mukaan.
Sen lisäksi, että Tekniikan Maailman lukijat kuulevat testitulokset, kannattaa testimenestyksestä kertoa kaikille potentiaalisille kuluttajille soveltuvissa kohderyhmämedioissa.
Laajempi tavoittavuus oikeissa medioissa on tarjolla erinomaisella hinta-laatu-suhteella – tutustu Menestyjä-paketteihin!
Printtimedian lukijat ovat erittäin sitoutuneita mediaansa, he ovat valmiita maksamaan sisällöistä tilauksen muodossa, eikä mainoksia yleisesti koeta häiritseviksi. Osa printin lukijoista kokee mainokset tärkeänä osana lehden sisältöä, koska sitä kautta saa tietoa mm. uutuuksista. Menestyjä-printtipaketit tavoittavat lukijat kattavasti, bruttokontakteina mitattuna tavoittavuus on 1 684 000.
Kattavan Menestyjä-natiivipaketin sisällöt rakentuvat testitulosta referoivasta natiiviartikkelista ja siihen liittyvästä display- tai videomainonnasta, sekä artikkelin lukeneista muodostettavista Look-alike-yleisöjen hyödyntämisestä. Pakettiin sisältyvät natiivinostot saavat kaikkiaan noin 1,5 miljoonaa näyttöä ja artikkelin lukukerrat lasketaan tämän näkyvyyden lisäksi.
Testimenestyksellä – tai epäonnistumisella – on uutisarvoa
Tekniikan Maailman testissä menestyminen tai epäonnistuminen on merkittävä uutinen. Menestyminen saattaa muuttaa kansainvälisen yrityksen markkinointistrategiaa tai vähintäänkin markkinointisuunnitelmaa ja epäonnistuminenkin on aiheuttanut merkittäviä korjaustoimenpiteitä ja uutisointia (mm. Guardian 2018). Tästä syystä menestymistä Tekniikan Maailman testeissä kannattaa hyödyntää.
”Tekniikan Maailma on erittäin arvostettu media suomalaisten kuluttajien keskuudessa ja testimenestys TM:ssä kertoo paljon tuotteen laadusta. Meille on siis suuri kunnia, jos tuotteemme pärjää testissä hyvin. Pyrimme aina hyödyntämään TM-testivoittoja markkinoinnissamme, sekä omissa että jälleenmyyjiemme kanavissa laajasti, digistä myymälämateriaaleihin.”
Maria Mankinen, PR Manager, OnePlus
Kaikki testien ja vertailujen tulokset ovat luettavissa TM-lehdestä tai digitilaajana tekniikanmaailma.fi-nettisivuilta. Suurin osa testituloksista on kuitenkin maksullista sisältöä eikä paraskaan hakukonekuvaus kerro tuotteen ominaisuuksista riittävästi.
Kuluttajat käyttävät testituloksia vertaillessaan tuotteita, etsiessään tietoa ja tehdessään ostopäätöksiä
Testimenestyksellä ja siitä kertomisella on monesti vaikutusta myyntiin. Jos kuluttaja etsii vaikkapa uutta imuria, hiustenkuivaajaa, leivänpaahdinta tai epilaattoria, kyseessä ei välttämättä ole Tekniikan Maailman lukija tai digitilaaja. Vertaillessaan esimerkiksi imureita kuluttaja voi hyvinkin törmätä Tekniikan Maailman testin voittaneeseen imuriin, mutta ilman tilausta hän ei näe artikkelia Tekniikan Maailman sivuilta. Testimenestys tietoineen menee silloin tuotteesta kiinnostuneelta asiakkaalta ohi.
Älä hukkaa potentiaalia, kysy lisää Menestyjä-paketeista!
Tuomo Julmala
Key Account Manager
+358 50 494 9315