Otava Data -webinaarin antia

Järjestimme mediatoimistoille webinaarin aiheesta Otava Data, mallinnetut ja räätälöidyt yleisöt. Kerroimme webinaarissa mm., miten Otavamedia on valmistautunut kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen. Katso webinaaritallenne kuvan alta! Voit myös ladata esitysmateriaalin sivun alareunasta.

Otava Data mahdollistaa hyvin toimivat yleisöt brändimainontaan ja taktisempaan tekemiseen. Mainostajalla on käytössään Otava Audience -yleisöt, jotka toimivat hyvin tavoiteltaessa assosiaatiota mainostajan brändin ja mainostettavan tuotteen tai palvelun välillä.

Taktisempia tavoitteita tukevat Otavamedia Case -tasoiset räätälöidyt yleisöt, joiden muodostamisessa voidaan käyttää mainostajan omaa dataa sekä kampanjan aikana kerättävää dataa esimerkiksi mainontaan reagoineista tai tietyn toiminnon suorittaneista (esim. CTA:ta klikanneet, natiiviartikkelin lukijat).

Video on tallenne 25.1.2022 pidetystä Otava Data -aiheisesta webinaarista ja videolla käydään läpi mm. seuraavat aiheet:

  • Miten Otavamedialla olemme valmistautuneet tulevaisuuteen ilman kolmannen osapuolen evästeitä
  • Mallinnetut ja räätälöidyt yleisöt
  • Medioidemme tehokas liidikone
  • Kysymykset ja vastaukset -osio
  • Näin pääset kokeilemaan uusien yleisöjen rakentamista erikoishintaan

Haluatko tietää lisää Otava Datasta ja yleisöistä?

Samu Saarelainen
Manager, Customer Relations Mediatoimistot
+358 40 559 0653

Ota yhteyttä