Suomen hohdokkain naistenmedia Anna on valmiina monipuoliseen juhlavuoteen
Anna inspiroi yleisöään ajankohtaisilla ja monipuolisilla aiheillaan, joten sillä on paljon ystäviä kaikissa ikäryhmissä. Eipä uskoisi, että tämä ikinuori kaunotar juhlii tänä vuonna 60-vuotissynttäreitään! Ikäkriisistä ei ole tietoakaan, päinvastoin ideoita ja energiaa riittää vaikka muille jakaa – lue iloiset terveiset toimituksesta. Ota samalla vinkit talteen, miten lähestyt yleisöäsi vastustamattoman tehokkaasti Annan kautta.
Aurinkoisia terveisiä Annan toimituksesta!
Puheenaiheita naisten kesken fiksusti ja suurella sydämellä. Inspiroivaa lifestyleä ja vastuullisia nautintoja. Sitä on Anna, syksyllä 60 vuotta täyttävä Suomen hohdokkain naistenmedia.
Tavoitamme uteliasta ja ostovoimaista yleisöä niin viikoittain ilmestyvän printin kuin jatkuvasti uutta sisältöä tarjoavan verkkosivustomme ja lukuisten somekanaviemme kautta. Annalla on ystäviä kaikista ikäryhmistä ja erityisesti terveydestä, kauneudesta, pukeutumisesta ja matkailusta kiinnostuneista naisista.
Syyskuussa ilmestyvää suurta juhlanumeroa suunnittelemme paraikaa. Anna katsoo aina eteenpäin, mutta juhlan kunniaksi luomme katsauksen myös lehden upeaan historiaan. Millaiset esikuvat, idolit ja tekijänaiset ovat vaikuttaneet naiskuvan muodostumiseen milläkin vuosikymmenellä, entä millaisia houkutuksia lifestyle-aiheet ovat milloinkin lukijalle tarjonneet? Kuuden vuosikymmenen lehtiarkistot paljastavat huikeita aarteitaan juhlanumeroa varten.
Juhlanumerossa pääsemme myös herkuttelemaan sesongin mauilla runsaan ruokaosion kautta, kohottamaan Annalle kuohuvan maljan ja kuulemaan eri alojen asiantuntijoiden trendikatsauksia tulevalle kaudelle. Unohtamatta Annan ydintä eli tämän hetken kiinnostavimpien henkilöiden syväluotaavia haastatteluja.
Kohdataan Annan sivuilla!
Emma Koivula
vastaava päätoimittaja
P.S. Annan tilaajille ollaan pian avaamassa omaa etuasiakasohjelmaa, Anna-klubia. Haluatko mukaan tarjoamaan klubietuja asiakkaille? Ota yhteyttä Mediamyynnin yhteyshenkilöösi!
Laatu luo luottamusta
Lukijoiden luottamus on ansaittu laadukkaalla sisällöllä, joka on tuotettu ajan hermolla eläen sekä vankalla asiantuntijuudella. Taito elää trendien harjalla, aistia pinnalla olevia ja tulossa olevia aiheita on ollut aina Annan vahvuus.
Toimituksen sisällöllisestä ja Mediamyynnin kaupallisesta osaamisesta saa etua mainostaja, kun hyvät kampanjaideat jalkautuvat eri kanaviin näppärästi ja oikeaan aikaan. Kaupalliset yhteistyöt toimivat hienosti, koska ne osataan tehdä Annan yleisöjä kiinnostavalla tavalla. Parhaat kaupalliset yhteistyöt ovat nousseet luetuimpien juttujen kärkeen. Näillä kolmella vinkeillä olet monta askelta lähempänä seuraavaa menestynyttä kampanjaasi!
Vinkki 1: aktivoi tehokkaasti
Pelilliset ja aktivoivat elementit toimivat erinomaisesti verkossa ja sosiaalisen median kanavissa. Tuotteita voi esitellä kiinnostavalla tavalla vaikkapa swiperin, muistipelin, kuva-arvoituksen tai leikkimielisen visailun keinoin, joka on lisätty natiiviartikkeliin. Asiakas viettää pidemmän ajan brändisi parissa ja tutustuu samalla esiteltyihin tuotteisiin hauskalla tavalla. Win-win!
Natiivimainonnan showroomista näet esimerkkejä siitä, miltä ohjaukset ja aktivoinnit voivat Annan sivustolla näyttää. Kysy Mediamyynnin yhteyshenkilöltäsi ehdotus oikean kohderyhmän ja mainosratkaisujen löytämiseen.
Vinkki 2: ota juhlakausi haltuun
Vappu, äitienpäivä, valmistujaiset, ylioppilasjuhlat, kesäjuhlat, rippujuhlat… Alamme pian olla juhlakauden ytimessä. Hakukoneet käyvät kuumana juhlamekkoja, boolireseptejä, tarjoiluja, uusia hajuvesiä, meikkivinkkejä ja nopeita kampauksia etsivistä kuluttajista. (Toki ulkoiluvaatteet, aurinkosuoja, uimapuvut ja kesäkosmetiikka alkavat trendata myös.)
Alla on muutamia tärppejä Annan printin teemoista, jotka luonnollisesti täydentyvät verkon runsaalla sisällöllä:
- Anna 18) Houkuttelevimmat hajuvedet, uutuudet ja klassikot. Ihonhoitojuttuna tämän hetken hittituotteet eli happoja hyödyntävä kosmetiikka.
- Anna 19) Kesän hiustrendit eli mallit, muodot ja kampaukset & niihin sopivat tuotteet.
- Anna 20) Inspiroiva kesämuotinumero, jossa kesän kauneimmat juhlavaatteet, mekot, kengät ja muut asusteet. Kauneusteemana kynsien hoito.
- Anna 21) Toimiva & tyylikäs ulkoilumuoti, m.m. kivoimmat golfvaatteet. Kauneusteemana auringonotto & rusketuksen trendit ennen ja nyt.
- Anna 22) Uima-asut joka kropalle eli upeimmat uikkarit ja bikinit. Kauneusteemana jalkojen hoito.
- Anna 23) Kuorintavoiteet testissä.
- Anna 24) Markettilöytöjä eli parhaat hiustenhoitotuotteet pikkurahalla.
- Anna 25-26) Kauneusteemana after sun -tuotteet.
- Anna 27) Kotimaista kauneutta mökkireissulle eli vaivatonta ja kukkaroystävällistä kosmetiikkaa.
Vinkki 3: hyödynnä Mainostajan kesäetuja
Aurinkoinen Anna ja Mainostajan kesäedut saavat deittisovellukset kateellisiksi, niin täydellinen ”match” tämä pari on! Kesäkuusta elokuuhun on tarjolla erittäin hyviä etuja printtiin ja digiin, joita voit käyttää näkyvyyteen Annan ihanille lukijoille ja verkkokävijöille. Mahtavan kuuma mainoskesä tiedossa!