Anna logo

Suomen houkuttelevin naistenmedia

Naistenmedioiden kruunaamaton kuningatar, vastikään uudistettu Anna, on entistäkin runsaampi ja houkuttelevampi. Laadukas sisältö tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia tavoittaa haluttu kohderyhmä 49 kertaa vuodessa ilmestyvän printtijulkaisun, aktiivisen verkkosivuston sekä lukuisten sosiaalisen median kanavien kautta. Anna-naiset pitävät sisällöistä, joista on heille iloa ja hyötyä – erityisesti jutuista, jotka käsittelevät terveyttä ja hyvinvointia, pukeutumista, kauneutta, ruokaa, sisustusta ja matkailua.

Anna.fi:n voimaannuttavien verkkojuttujen imu on huikea: hakukone- ja someoptimoidut artikkelit keräävät parhaimmillaan satojatuhansia lukijoita. Verkkosivustoltamme löydät lisäksi kattauksen Suomen houkuttelevimpia lifestyle-blogeja, kuten esimerkiksi Karoliina Pentikäisen Kolmistaan-blogin tai Xenia Anderssonin Xenia’s Dayn.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Anna-lehti

  • Lukijat 145 000
  • Lukuaika naiset (min) 60

anna.fi

  • kävijämäärä kaikki / kk 1 574 000
  • kävijämäärä kaikki / vk 473 000
  • käynnin kesto min 2,0

KYSY SOSIAALISEN MEDIAN NÄKYVYYDESTÄ NATIIVIKAMPANJAN YHTEYDESSÄ!

Lähteet: lukijat KMT 2021, Kantar Oy, verkkokävijät Google Analytics kesä-elokuu 2021.

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lehti KMT 2021, Kantar Oy, sivusto Google Analytics elokuu 2021.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Annan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Anna.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä