Webinaari: Miten tehdä merkityksellinen natiivikampanja?

Kerromme vinkit toimivan natiivikampanjan tekemiseen ja voit napata talteen ohjeet laadukkaan sisällön luontiin. Esittelemme myös case Kikkomanin eli kuinka monikanavainen kampanja opetti suomalaisia käyttämään soijaa arkiruoanlaitossa. Katso parhaat vinkit kiinnostavasta natiiviwebinaarista!

Natiivimainonnan kulmakivet

Alta löydät webinaarin, jossa Otavamedian Tomi Takanen ja Maarit Nykänen keskustelevat natiivimainonnasta ja antavat vinkit hyvän natiivin toteutukseen. Lisäksi webinaarissa on mukana on case Kikkoman, jossa kerromme, miten vastasimme Bernerin haasteisiin arkipäiväistää Kikkomanin soijan käyttö ja millaisia elementtejä pitkäaikainen yhteistyö sisältää.

Otavamedia on tehnyt monikanavaisia ja vaikuttavia ratkaisuja jo pitkään. Sisältömme on laadukasta ja sitä tehdään kuluttajan tarpeeseen: kiinnostuksen perusteella, harrastuksiin pohjautuen ja lisäksi sisällön pitää viihdyttää, innostaa tai opastaa.

Mitä kaikkea natiivimainonta sitten on? Natiiviyksikön vetäjä Maarit Nykänen kertoo mm.:

  • Miten avaimet käteen -ratkaisut toteutetaan?
  • Millaisia luovia ratkaisuja natiivitiimi tuottaa?
  • Miten kampanjat räätälöidään asiakkaan tarpeisiin?
  • Mitä tarvitsemme kampanjan luomiseksi briefin ja kohderyhmän lisäksi?

Natiiviartikkelit, videot, vaikuttajayhteistyöt, kilpailut ja muut aktivoivat toimenpiteet suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa ja heidän tavoitteensa huomioiden. Kampanjoilla parannetaan tunnettuutta, vaikutetaan brändiin ja mielikuvaan sekä opastetaan kuluttajia.

Case Kikkoman

Esittelemme Kikkomanin casen ja Brand Manager Daniela Berner-Ax kertoo, miten taklasimme Kikkomanin haasteet markkinajohtajana. Asiakasvastaava Virpi Åberg ja tuottaja Satu Laksola paljastavat, miten onnistuimme laajentamaan tuotteiden käyttötarkoituksia ja kuinka saimme mukaan joukon mahtavia ruokavaikuttajia herkullisine resepteineen.

Lopputuloksena on syntynyt menestyksekäs ja pitkäaikainen kampanja, jonka reseptit jatkavat elämäänsä kampanja-ajan jälkeen. Lisäksi mainitsemisen arvoista on, että Bernerin myyntiluvut ovat kasvaneet tasaisesti viimeiset kolme vuotta.

Katso oheinen webinaari (21 min 55 s) ja ota yhteyttä. Tehdään yhdessä toimiva natiivikampanja!

Kysy lisää Otavamedian yhteyshenkilöltäsi tai

Maarit Nykänen
Tiimin esimies, Natiiviratkaisut
+358 40 717 1726

Ota yhteyttä