Nyt tavoitetaan hyvinvoinnista huolehtijat

Nyt tavoitetaan hyvinvoinnista huolehtijat

Otavamedian kanavissa kohtaat 2 miljoonaa hyvinvoinnista huolehtijaa

Hyvinvoinnista huolehtijat löydät monista Otavamedian suosituista medioista, kuten Annasta, Seurasta, Tekniikan Maailmasta, Golflehdestä sekä näiden medioiden verkkosivustoilta ja somekanavista. (Lähde: KMT 2023, Kantar TNS Oy)

Keitä hyvinvoinnista huolehtijat ovat?

Hyvinvoinnista huolehtijat ovat kohderyhmä, joka elää aktiivisesti ja tietoisesti pitäen huolta omasta hyvinvoinnistaan. Tämä ryhmä on todellinen elämäntapaintoilija, joka panostaa terveyteensä ja jaksamiseensa monin tavoin. Taloudellisesti he edustavat eri tuloluokkia: 29 % ansaitsee alle 35 000 euroa vuodessa, 20 % tienaa 35 000 – 50 000 euroa vuodessa ja 22 % 50 000 – 85 000 euroa vuodessa. Monipuolisuus tekee heistä joustavia ja mukautuvia kuluttajia.

Hyvinvoinnista huolehtijoiden harrastukset ja kiinnostuksen kohteet kattavat monia elämän osa-alueita, hyvinvointi etusijalla.

Puhuttele Otavamedian kautta kaikkia heitä: Ravintointoilijat, hyvinvointia vaalivat, ulkoilijat, sporttaajat, eräilijät, terveydestä tarkat, itsensä kehittäjät ja golfaajat. 🧘

Hyvinvoinnista huolehtijoiden piirteet:

  • Hyvinvoinnista huolehtijat asuvat usein pienissä talouksissa.
  • He käyttävät ylimääräisen rahan mieluusti matkailuun ja liikuntaharrastuksiin sekä terveyspalveluihin ja hyvinvointiin.
  • Jopa 64 % hyvinvoinnista huolehtijoista liikkuu säännöllisesti luonnossa.

Ikäjakaumaltaan tämä ryhmä on moninainen: 27 % on alle 35-vuotiaita, 44 % on 35-64-vuotiaita ja 29 % yli 65-vuotiaita. Naisia heistä on hieman yli puolet, 53 %. Hyvinvoinnin tavoittelu näkyy heidän elämässään monipuolisesti: he panostavat ruokavalioon, liikuntaan, sosiaalisiin suhteisiin, henkiseen hyvinvointiin ja riittävään uneen.

Erityisruokavaliot ovat myös yleisiä, sillä neljännes heistä noudattaa jotain erityisruokavaliota. Terveyttä edistävät ruuat ja tuotteet kiinnostavat heitä erityisesti. Heidän motivaationsa huolehtia terveydestään kumpuavat halusta nauttia elämästä täysillä, ennaltaehkäistä sairauksia ja pysyä elinvoimaisena ja vahvana. Tämä ryhmä tekee aktiivisesti valintoja terveyden ja hyvinvoinnin eteen.

Otavamedialla tavoitat yleisösi heidän intohimojensa kautta.

Otavamedian B2B-markkinoinnin Leena on myös hyvinvointiin hurahtanut kasvissyöjä. Leena rakastaa joogaa, tanssia, avantouintia, kuntonyrkkeilyä, bodycombatia ja meditointia.

Otavamedian räätälöidyllä kohderyhmäpaketilla
tavoitat Leenan ja 520 000 muuta hyvinvoinnista huolehtijat

  • 1/1 s ilmoitus Anna, Kotiliesi, Maalla ja Seura-lehdissä

HINTA YHT. 7 955 €

🌳​​ Ulkoilijat ja eräilijät

💪 Hyvinvointia vaalivat

🚴 Sporttaajat

🔥 Itsensä kehittäjät

🍎 Ravintointoilijat

Tavoita hyvinvoinnista huolehtijat nyt

Inspiroidu hyvinvointisisällöistä – tutustu case-artikkeleihin!