Case Elämässä.fi-verkkomedian konseptointi ja jatkuva sisällöntuotanto Konseptoitu ja kehittyvä asiakasverkkomedia
Case Otava uudistaa vastuullisuusviestintää – uusi sivusto kertoo tarinat numeroiden takana Valmis verkkosivutoteutus
Case Bosch Power Toolsin ja Toukolan yhteistyö tarjoili vinkkejä puutarhan hoitoon Yli 2 miljoonaa kontaktia
Case TM Video sytytti näkyvyyden – Sampo Sytytysvilla tavoitti lähes 190 000 näyttökertaa! Avaimet käteen -videokampanja
Case Midsonan laadukkaat sisällöt tavoittivat laajasti terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet Kolmen kampanjan putki esitteli tuotteet tehokkaasti kohderyhmälle
Case Lasten liikenneturvallisuusvisa keräsi lähes 14 000 osallistujaa Lähes 14 000 osallistujaa, laaja somenäkyvyys ja vahva muistijälki
Case Juristiliitto: Konseptiuudistus – Lisää tavoittavuutta kustannuksia kasvattamatta Kattavampi tavoittavuus pienemmillä kustannuksilla
Case Ruokatiedon Hyvää Suomesta -merkille kattava näkyvyys Otavamedian kanavissa Kaksi eri kohderyhmää tavoitettiin tehokkaasti