Nyt tavoitetaan tekniikka- ja peli-intoilijat

Nyt tavoitetaan tekniikka- ja peli-intoilijat

Otavamedian kanavissa kohtaat 1,1 miljoonaa tekniikka- ja peli-intoilijaa

Tekniikka- ja peli-intoilijat löydät Otavamedian monista suosituista medioista, kuten Tekniikan Maailmasta ja tekniikanmaailma.fi:stä, muropaketti.comista, erilaisista teema- ja testinumeroista sekä näiden medioiden somekanavista. (Lähde: KMT 2023, Kantar TNS Oy)

Keitä tekniikka- ja peli-intoilijat ovat?

Tämä kohderyhmä on innostunut uusimmasta tekniikasta: esimerkiksi uusimmista puhelimista, peleistä ja televisioista. Jos ystäväpiiristäsi löytyy tekniikka- ja peli-intoilija, häneltä voi aina kysyä suosituksia ja mielipidettä erilaisiin hankintoihin, sillä hän on jo testannut uutuudet. Yleensä tämä tyyppi laittaa laadun hinnan edelle ja hänen omistamansa laitteet ovat viimeistä huutoa. Talouden tulot ovat hyvin moninaiset, mutta ylimääräinen raha käytetään usein uuteen elektroniikkaan.

Tekniikka- ja peli-intoilijoiden harrastukset ja kiinnostuksen kohteet pyörivät teknologian ympärillä.

Puhuttele Otavamedian kautta kaikkia heitä: Uusien laitteiden shoppailijat, uuden puhelimen ostoa suunnittelevat, viihde-elektroniikan harrastajat, pelaajat, laatutietoiset tekniikan ostajat ja viihteeseen panostavat. 💻

Tekniikka- ja peli-intoilijoiden piirteet:

  • Käyttää ylimääräisen rahan mielellään elektroniikkaan ja tietotekniikkaan.
  • Kokee tuotteiden laadun hintaa tärkeämmäksi.
  • Ovat usein ystäväpiirissä ensimmäisenä testaamassa uutuuksia.

Tekniikka- ja peli-intoilijat ovat monenikäisiä: 42 % kohderyhmästä on alle 35-vuotiaita ja 42 % 35–64-vuotiaita. Kohderyhmästä löytyy kuitenkin myös kiitettävä määrä yli 65-vuotiaita, 16 %. Valtaosa, 64 %, asuu 1–2 hengen talouksissa ja 34 % elää lapsiperheessä.

Otavamedialla tavoitat yleisösi heidän intohimojensa kautta.

Otavamedian AdOpsin Joonas on myös viihde-elektroniikan suurkuluttaja ja pelaaja. Kaikki uudet pelit, puhelimet, tietokoneet ja leffat kiehtovat Joonasta, joten ruudut lohkaisevat valtaosan vapaa-ajasta.

Otavamedian kohderyhmäpaketilla
tavoitat Joonaksen ja 383 000 muuta tekniikka- ja peli-intoilijaa

  • 1/1 s ilmoitus Kippari, Tekniikan Maailma ja Vene-lehdissä
  • 300 000 mainosnäyttöä tekniikasta ja peleistä kiinnostuneille Otavamedian verkostossa (980×400 ja 300×300 px mainospaikoilla 2-4 viikon aikana)

HINTA YHT. 6 620 €

💻​​ Uusien laitteiden shoppailijat

📱 Uuden puhelimen ostoa suunnittelevat

📺 Viihde-elektroniikan harrastajat

🤓 Laatutietoiset tekniikan ostajat

🎤 Viihteeseen panostavat

🎮 Pelaajat