Nykyään Teippi toimii Otavamedian data-analyytikkona. Hänen tarkka silmänsä seuloo datasta arvokkaita oivalluksia mainostajien tueksi. 💡 Tinkimättömänä uuden oppijana hän osallistuu myös kehityshankkeisiin tutustumalla uusiin järjestelmiin ja tekoälyyn.
”Tällä hetkellä kehitämme uusia tapoja parantaa ja monipuolistaa mainonnan toimivuuden raportointia tekoälyn avulla. Olemme myös ottaneet DMP:n vahvemmin käyttöön, jotta toimitukselliset suositukset tavoittavat yleisöt entistä osuvammin. Kasvavaan videosisältöjen tarpeeseen vastaamme yhdessä Blue Billywig -kumppanimme kanssa luomillamme uusilla ratkaisuilla. Lisää uudistuksia on tulossa B2B-asiakaskokemuksen parantamiseksi. Etenemme kuitenkin harkiten varmistaaksemme, että oma data ja tekoäly tuottavat aitoa lisäarvoa.”
Teippi on ahkera kirjoittaja ja hänen juttujaan julkaistaan asiakkaiden ja kollegoiden hyödyksi niin Ajankohtaista-osiossa kuin somekanavissa. (Seuraathan meitä jo LinkedInissä?) Lue Teipin viimeisin kirjoitus DMEXCOsta ja digimarkkinoinnin trendeistä maailmalta täältä. 📊
Työssäni parasta on se, että saan joka päivä sukeltaa uusiin seikkailuihin! Mun vahvuus on joustavuus ja uteliaisuus – tykkään kokeilla monenlaista ja tutustua uusiin asioihin. Kun eteen tulee uusia asiakkaita ja projekteja, homma pysyy mielenkiintoisena.