Beta

Reaaliaikainen käyttäjätieto

Olemme yhdistäneet analytiikan ja asiakasymmärryksen palvelemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Reaaliaikainen data sivustojemme kävijöistä mahdollistaa viestin kohdentamisen oikea-aikaisesti.

Otavamedian sivustot tavoittavat kuukausittain 3,2 miljoonaa suomalaista. Heistä jokainen jättää jälkeensä syvenevää asiakasymmärrystä palveluidemme käytöstä ja käyttäjistä.

Otavamedian sivustojen kävijätiedot avoimesti esillä Digitieto-palvelussa

Otavamedian Digitieto-sivusto kokoaa kävijätiedot Otavamedian verkoston yli 30 sivuston kävijöistä. Verkkosisältöjemme parissa vietetään keskimäärin 12 minuuttia jokaisella vierailulla, mikä on ylivoimaisesti eniten suomalaisista verkkosivustoista.

Otavamedian verkkosivustojen käyttäjämäärät, istunnot ja sivun katselut päätelaitteittain ovat nähtävillä kaikille avoimesta Digitieto-palvelussamme. Lisäksi Digitiedosta löytyy sivustokohtaista tietoa verkkomedioidemme erityispiirteistä. Digitieto-palvelun data on peräisin Google Analyticsista. Viikkonäkymä päivittyy joka päivä, edellinen päivä on aina uusimpana mukana.

Digitietoon pääset tästä.

Yksityiskohtaista ja visualisoitua käyttäjätietoa Data Studiossa

Yhtenä ensimmäisistä mediataloista Suomessa olemme ottaneet käyttöömme Googlen Data Studio -työkalun, jonka avulla voimme tarjoilla asiakkaillemme reaaliaikaista ja visualisoitua dataa Otavamedian sivustojen verkko- ja mobiilikävijöistä helposti tulkittavassa muodossa. Data Studion tiedot perustuvat suoraan reaaliaikaiseen Google 360 Analytics -dataan. Käsilläsi on aina tuoreimmat luvut ja käyttötrendit: Mitä uutisia Amppareista luetaan iltaisin? Mitkä automerkit ovat suosituimpia Nettiauton haussa juuri nyt? Kuinka paljon ja kuinka pitkään Kaksplus.fi:n blogeja luetaan?

Pyydä ilmaiset käyttöoikeudet Data Studio -raportteihimme tästä.

Miten hyödyntää käyttäjädataa kohderyhmän tavoittamiseksi?

Jukka Pulkkinen
Head of Digital Media Sales
050 390 4851

Ota yhteyttä

Uusimmat sisältömme