Ensi vuoden golfkumppanuudet myydään nyt!
Muista golfareiden ostovoimainen kohderyhmä, kun mietit ensi vuoden markkinointia. Otavamedian golfmediat ja kiertueet tarjoavat yrityksille upeita mahdollisuuksia tavoittaa golfareiden sitoutunut kohderyhmä. Luvassa on kolme valtakunnallista kiertuetta, joissa voit luoda vaikuttavia kohtaamisia monen yrityspäättäjän kanssa. Aktiivinen some ja Golfpisteen sovellus täydentävät vaikuttavuutta entisestään. Kumppanuuksien myynti on käynnissä, aktivoidu pian!
Golfarit panostavat harrastukseensa, hyvinvointiinsa ja itseensä poikkeuksellisen paljon. Heillä on siihen myös varaa. Golfareissa on tutkitusti poikkeuksellisen paljon yrityspäättäjiä ja ylempien tuloluokkien edustajia, golfareiden keskimääräinen tulotaso ja ostovoima ovat vahvoja. Kohderyhmänä golfarit ovat poikkeuksellisen kiinnostava.
Golfareita on myös jatkuvasti enemmän. Vuonna 2024 harrastajien määrä kasvoi ollen 156 000. Otavamedian golfmediat Golflehti ja Golfpiste.com tavoittavat heidät ällistyttävän tehokkaasti. Kansallisen mediatutkimuksen mukaan Golflehdellä on 153 000 lukijaa ja Golfpiste.com tavoittaa kuukaudessa 158 000 eri kävijää. Sosiaalisen median kanavissa seuraajamäärät ovat jatkuvassa kasvussa.
Otavamedian medioiden kautta golfari tavoitetaan tehokkaasti ja kiinnostavassa mediaympäristössä. Golfpiste järjestää lisäksi yli 60 tapahtumaa vuodessa, joiden 5 000 kohtaamista kasvokkain tarjoavat mainostajille arvokkaita tilaisuuksia suoraan vuorovaikutukseen golfareiden kanssa.
Vielä kerkeät mukaan ensi vuoden kiertuekumppaniksi!
Lähde nyt mukaan ja räätälöidään teidän brändinne näköinen kokonaisuus Suomen ostovoimaisimmassa kohderyhmässä. Golfpiste toteuttaa kolme valtakunnallista kiertuetta: Suomen suurimman yritysgolfliigan Audi Businessaamu avulla tavoitat golfaavat yrityspäättäjät. Ostovoimaisen naisgolfareiden yhteisön tavoitat BMW Ladies Golf -kiertueella. Golfkesä-kiertue tavoittaa laajasti golfarit ympäri Suomen 25 eri osakilpailun turvin.
Muutkin Golfpisteen mainosratkaisut kattavat monipuolisesti erilaiset tarpeet. Olipa kyseessä Golflehden mainokset, display-mainonta Golfpisteessä, äänimainos Golfpisteen podcastissa, mainostajilla on käytössään räätälöityjä kokonaisuuksia, jotka maksimoivat näkyvyyden ja vaikuttavuuden.
Golfarit ovat tunnetusti uskollisia ja pitkäaikaisia asiakkaita. Heidän sitoutumisensa brändiin ja halu investoida tuotteisiin ja palveluihin tekevät heistä arvokkaita asiakkaita, jotka tuottavat mainostajille pitkäaikaista hyötyä.
Tee vaikutus – puhuttele golfareita intohimonsa äärellä
Sami Markkanen
Liiketoimintajohtaja, Golfpiste
+358 40 586 8872