Mitä datan jälkeen?
Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan tuoreen Mitä datan jälkeen? -tutkimuksen tuloksista IAB Tutkimusaamuun to 18.2.
Mediatalo Keskisuomalainen, Otavamedia ja Sanoma Media Finland ovat toteuttaneet yhdessä Digitalist Groupin kanssa Mitä datan jälkeen -tutkimuksen, jonka tarkoituksena on edistää faktapohjaista keskustelua kontekstin vaikutuksesta digimainonnan toimivuuteen ja tehoon.
Tutkimuksen tulokset julkistetaan IAB Tutkimusaamussa to 18.2. klo 9-10
Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja osallistumaan keskusteluun! Mukana keskustelemassa on Otavamedialta Head of Digital Media Sales Jukka Pulkkinen. Tutkimustulosten lisäksi keskustelussa on aina ajankohtaiset evästeet.
Webinaari on maksuton. Ilmoittaudu mukaan linkistä alla!
P.S. Samassa tilaisuudessa julkistetaan myös toinen tutkimus: Deep Dive sisältömarkkinointiin yhteistyössä Dagmar Stories & Dagmar Drive. Tämän tutkimuksen tulokset kuulet heti klo 10.15, joten ilmoittaudu samalla molempiin osioihin!