Tervetuloa Kotilieden uuteen Toukola-mediaan
Haluatko tavoittaa videoiden parissa viihtyvät ihmiset, jotka etsivät uusia ideoita arkeen? Toukola-media tarjoaa mainostajille alustan, jolla tavoittaa tarkasti kohdennetun yleisön uudella, lyhytvideoita hyödyntävällä tavalla.
Tervetuloa Kotilieden uuteen Toukola-mediaan
Inspiroivaa videosisältöä päivittäin
Lyhytvideoihin keskittyvä lifestyle-media Toukola tarjoaa inspiraatiota kotoiluun ja vinkkejä herkullisiin resepteihin ja DIY-projekteihin.
Toukolaa emännöivät Kotilieden toimituksen rakastetut superammattilaiset Food manager Sanna Mansikkamäki ja videotuottaja Anni Reenpää. Sannan keittiössä valmistuvat niin herkullisimmat kausitarjoilut kuin trendikkäimmät juomatkin. Anni puolestaan vinkkaa viimeisimmät diy-niksit ja varmasti onnistuvat kauniit käsityöt.
”Toukola on lämminhenkinen hyvän mielen media, joka vastaa kuluttajien toiveisiin saada hyödyllisiä vinkkejä arjen kokkailuun ja kodin askareisiin sekä inspiraatiota käsillä tekemiseen. Sisältöä tehdään tuoreella ja näyttävällä tavalla liikkuvaa kuvaa hyödyntäen”, Anni kertoo.
Toukolassa ilmestyy joka arkipäivä uusi video, joka auttaa ratkaisemaan arjen pulmia ja antaa inspiraatiota. Videoissa kokataan, tehdään käsitöitä ja askarrellaan sekä hoidetaan puutarhaa ja jaetaan parhaita vinkkejä kodinhoitoon. Mukana on reseptejä, ohjeita ja hyödyllisiä vinkkejä sujuvaan arkeen.
Toukolan taustalla on Kotilieden osaavat lyhytvideoiden ammattilaiset. Vuonna 2021 Kotiliesi otti Tiktokin haltuun ensimmäisenä suomalaisena aikakausmediana. Nyt Kotilieden Tiktok tavoittaa videoillaan kuukausittain miljoonia katsojia.
”Lyhytvideoista on tullut tärkeä kerronnan tapa tekstimuotoisten artikkeleiden rinnalle. Lifestyle-aiheet sopivat täydellisesti lyhytvideoiden maailmaan. Minulta kysytään usein, löytyykö jotakin meidän askarteluohjettamme videolla. Nyt löytyy mitä enenevissä määrin”, Anni kertoo.
Avaimet käteen -palvelu mainostajalle
Toukola sisältää kuusi erilaista videokonseptia. Mainostajan tehtävä on valita omalle brändilleen sopiva konsepti ja päättää, mitkä tuotteet halutaan mukaan. Valinnan jälkeen videotuotanto jätetään Toukolan tiimin hoitoon.
Tuloksena brändi näkyy Toukola-mediassa, Kotilieden somekanavissa ja printtilehdessä sekä laajasti Otavamedian muissa kanavissa, valitun kumppanuuspaketin mukaisesti.
”Olemme ainoa kotimainen aikakausmedia, joka panostaa näin paljon lifestyle-aiheisiin lyhytvideoihin. Uskomme videoihin innostavana kerronnan tapana, jolla tavoitamme uusia yleisöjä eri kanavissamme”, Anni kertoo
Toukola on enemmän kuin paikka
Toukolan nimi tulee Toukolan tilasta, joka sijaitsee Nuuksiossa järven rannalla. Punaiset hirsirakennukset ja ympäröivä luonto luovat mahtavat puitteet kuvauksille ja tapahtumille.
Me Toukolassa haluamme luoda inspiroivan yhteisön kaikille kotoilijoille ja monenlaisesta tekemisestä pitäville ihmisille. Teemme sisältöjä intohimolla ja aidosta kiinnostuksesta ruoanlaittoa, askartelua, käsitöitä ja puutarhanhoitoa kohtaan. Kaiken keskiössä on upea Toukolan tila, joka on todellinen puuhastelijan paratiisi
Anni kertoo
Toukola on enemmän kuin paikka, se on kokonainen elämäntyyli, joka merkitsee maanläheisyyttä, itse tekemistä, hyvästä ruoasta ja elämästä nauttimista.
Tutustu Toukolan lyhytvideokonsepteihin ja mediatietoihin.
Tervetuloa Toukolaan!
Tavoittavuudet ja profiilit. Tule mukaan Toukolaan
Inspiraatiota mainosmuodoista? Tutustu showroomiin
Ota yhteyttä nyt ja vie brändisi uusiin korkeuksiin Toukola-median kautta!
Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137