Curbisalin kampanja kiinnosti mieskohderyhmää

Eturauhasvaivoista kerrottiin asiallisesti huumori kuvavalinnoista pilkistäen

Jaa

1. Lähtötilanne

Kampanjan tavoitteena oli lisätä tietoisuutta eturauhasvaivoista ja tuoda Curbisal tunnetuksi ja kiinnostavaksi vaihtoehdoksi vaivojen itsehoitoon.

2. Ratkaisu

Otavamedian natiivitiimi syttyi asiakkaan toimeksiannosta ja kaikki kampanjaan liittyvä toteutettiin itse: ideointi, käsikirjoitus, ohjaus, kuvauspaikat, näyttelijät, kuvaukset ja kuvankäsittely. Kohderyhmän miehet löytyivät Otavamedian huippubrändien, Tekniikan Maailman, Suomen Kuvalehden, Vene-lehden, Kipparin, Erän ja Golfpisteen parista. Kampanjakokonaisuudeksi suunniteltiin

  • eri kohderyhmille räätälöityjä natiiviartikkeleita
  • 1 printtiadvertoriaali (Golflehti)
  • Ohjaavaa display-mainontaa (bannereista näet esimerkit klikkaamalla kuvia alta)

Otavamedian natiivitiimin luovuus sai aikaan tuloksellisen kampanjan, jossa koko projekti ideoinnista näyttelemiseen ja materiaalien viimeistelyyn hoidettiin inhouse.

Lähdimme tekemään kamppista Otavamedian kanssa, koska olimme myytyjä piristävän erilaiseen, hauskaan ja silti asiapitoiseen luovaan ideaan. Yhteistyö sujui erinomaisesti ja erityisesti arvostimme tiimin heittäytymistä ja paneutumista kampanjan toteutukseen. Tuntui siltä, että todella ymmärsitte kohderyhmämme insightin ja hyödynsitte sitä oivaltavasti kampanjassa.

Katri Hautanen
Brand Manager Weight & Gut
Orkla Care Oy

3. Tulokset

Kampanja kiinnitti kohderyhmän miesten huomion tehokkaasti ja laadukas sisältö sai viettämään aikaa sisältöjen parissa.

Artikkelit keräsivät ajalta 20.3.-20.6.2019 yli 30 000 lukukertaa!
• suurin yksittäinen ryhmä oli 35-64-vuotiaat miehet
• keskimääräinen artikkelissa vietetty aika oli 1:30 min

Ohjaava bannerimainonta keräsi 1,2 miljoonaa mainosnäyttöä ja bannerien klikkiprosentti oli huimat 3,38 %!

Sivun katseluita yht. yli 30 000
Bannerien CTR 3,38 %
Artikkelien keskimääräinen lukuaika 1 min 30 sek

Suunnitellaan yhdessä tarpeisiinne sopiva kampanja

Marita Enqvist
Key Account Manager
+358 400 656 757

Ota yhteyttä

Caset

Hae inspiraatiota oman menestystarinasi rakentamiseen.