Sisältöjen markkinointi
Sisältöjen markkinointi
Hienokaan sisältö ei palvele ketään, jos se ei tavoita kohderyhmäänsä. Sisällöt voi toimittaa perille markkinoinnin keinoin, perehdy aiheisiin tarkemmin alaosioissa.
Hakukoneoptimointi
Hakukoneoptimointi eli SEO muokkaa verkkosisällöt sellaisiksi, että hakukoneet löytävät ne, arvottavat ne korkealle ja nostavat ne hakutulosten kärkeen.
Some-markkinointi
Markkinointi sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa, Instagramissa tai Twitterissä, on tehokas ja kohtuuhintainen väylä palvella ja houkutella uutta asiakaskuntaa nykyisten asiakkaiden lisäksi.
Uutiskirje
Uutiskirje nostaa tilaajille sisältöjäsi, kertoo uutuuksista ja ajankohtaisista asioista sekä ylipäätään muistuttaa kohderyhmääsi yrityksesi olemassaolosta.
Konversio-optimointi
Tätä on konversio-optimointi parhaimmillaan: verkkosivusto toimii juuri niin kuin halutaan, kävijät viihtyvät ja löytävät halutun tiedon, jättävät yhteystietonsa, tilaavat uutiskirjeen, palaavat sivustolle ja suosittelevat sitä muillekin.
Ostettu media
Ostettu media on nimensä mukaisesti ostettua tilaa tai näkyvyyttä jonkun toisen omistamassa mediassa. Vahvista näkyvyyttä tai kohdenna valitulle kohderyhmälle ostetun median avulla.
Jutellaanko sisältöjen markkinoinnista?
Maria Öfverström
Asiakasvastaava tuottaja
+358 40 524 1600