Mediatoimistoille

Mediatoimistoille

Tervetuloa mediatoimistojen omalle sivulle. Olemme koonneet tänne ajankohtaista sisältöä ja tietoa juuri teitä varten!

Sisällysluettelo

Ajankohtaista

Uusi aineistonhallintajärjestelmä

Otavamedian aineistonhallintajärjestelmä on vaihtunut Cargo-järjestelmään. 

Lisätietoja digikampanjoista antaa adops@otava.fi ja printtikampanjoista yrityspalvelu@otavamedia.fi.

Otavamedia on Asuntomessujen virallinen kumppani

Deko numero 7 on Oulun Asuntomessujen virallinen sisustusluettelo ja TM Rakennusmaailma numero 6 virallinen taloluettelo. Molemmat saavat mm. 15 000 kappaleen lisäjakelun ja paljon näkyvyyttä messuilla.

Hinnat on julkaistu täällä.

Kysy lisää Otavamedian yhteyshenkilöltäsi!

Printin mediatiedot / Print schedules and themes

Vuoden 2025 printin aikataulut ja teemat on julkaistu yrityksille-sivustolla että varausjärjestelmä Kauhassa. Kooste-pdt ja brändikohtaiset pdf:t löytyvät täältä.

Publishing schedules and themes are available in English. Summary pdf and media pdf’s are at your disposal here.

Annan uusi sisarmedia Keidas

Keidas on uusi ja upea lyhytvideopalvelu, joka inspiroi kauneudella ja hyvinvoinnilla.

Keidas on paikka, jossa kauneuden, muodin, terveyden, itsetuntemuksen ja hyvinvoinnin etsijät voivat kohdata ja virkistyä. Se tarjoaa kiireen keskellä hetken omalle itselle, antaen luvan keskittyä vain itseensä. Keitaan luotettavat vinkit auttavat huolehtimaan hyvinvoinnista ja tuovat arkeen pieniä hetkiä itsensä hemmotteluun.

Kumppaniksi Toukolaan

Olemme päivittäneet Toukolasta kertovan brändisivun ja lisänneet mukaan myös Toukolan kaupallisista kumppanuuksista kertovan videon. Asiakas saa osallistua tuotantoon niin paljon tai vähän kuin haluaa, tuotanto tehdään avaimet käteen ja asiakas saa valmiin videon myös omaan käyttöönsä.

Natiivimainonnan showroom ja näyttöpohjainen natiivimainos

Rakensimme showroomin esittelemään natiivimainonnan eri ratkaisuja verkossa. Showroomista löydät kuva- ja videoesimerkkejä toteutetuista natiivimainoksista, artikkeleista ja sisältörikasteista – ja lisää ideoita saa aina pyytämällä. Natiivimainonnan showroomia voi käyttää myös keskusteluissa asiakkaan kanssa, natiivikampanjasi voisi näyttää Otavamedian sivuilla tältä.

Näyttöpohjainen natiivimainos on tuore mainostoteutus, joka ohjaa Otavamedian sivustolta asiakkaan omalle sivustolle.

Uusimmat caset

Case

Juristiliitto: Konseptiuudistus – Lisää tavoittavuutta kustannuksia kasvattamatta  

Kattavampi tavoittavuus pienemmillä kustannuksilla
Case

Ruokatiedon Hyvää Suomesta -merkille kattava näkyvyys Otavamedian kanavissa

Kaksi eri kohderyhmää tavoitettiin tehokkaasti
Case

ATV FINLAND: TM-testivoitto tyhjensi mopovarastot

Myynti nousi huikeat 500 %
Case

WordDive – Yhden päivän tuotanto, joka kasvatti brändin tunnettuutta mukaansatempaavilla videoilla

Monipuoliset kampanjamateriaalit
Case

Otava – Kirjan tie vastuullisesti

Painavaa asiaa viihdyttävästi videon muodossa
Case

BMW: Katseet pysäyttävä aikakauslehtikampanja

Kampanjan huomioarvo 83 %
Case

Jobi: Näin jäsenmedia siirtyi printistä verkkoon 

Kattava verkkomedian kokonaispaketti
Case

Natiivikampanja herätti kiinnostuksen kattaviin varainhoitopalveluihin

54 % tavoitetuista katsoi videon kokonaan loppuun
Case

Juristiliitto – animaatioilla merkityksen äärelle 

Animaatiokampanja
Case

Unelmien joulu: S-marketin menestyskampanja Kotiliesi.fi:ssä

Yli 4 000 000 näyttöä
Case

BABÉ valloitti suomalaiset naiset testiryhmäkampanjalla

Tuotelanseeraus
Case

Novart kasvatti tunnettuuttaan natiivikampanjalla erinomaisin tuloksin

Monikanavainen kokonaisuus todisti jälleen toimivuutensa.
Case

Vau, happea! Testiryhmätoteutus ja natiivikampanja tavoittivat tukkoisen nenän kanssa kamppailevat

Yli 9 minuutin lukuaika
Case

Helsingin kaupunki – Käänteentekevää puhetta

Mielen hyvinvointia podcast-sarjassa