Livelähetykset

Livelähetykset

Livelähetys sopii yhtä hyvin osavuosikatsaukseen, henkilöstöinfoon ja tuotejulkistukseen kuin haastatteluun ja konserttiinkin.

Mitä tarkoitetaan livelähetyksillä?

Aidon esitys- ja esiintymistilanteen tai muun tapahtuman välittämistä suorana laajalle yleisölle verkon välityksellä. Lähetykseen voi liittää erilaista esitysmateriaalia, ja lähetyksistä syntyy myös jaettava tallenne.

Miksi valita livelähetys?

Voit puhutella yhdellä kertaa ja yhdestä pisteestä käsin suuria yleisöjä ilman maantieteellisiä rajoituksia. Voit luoda kontaktin ja välittää tunnetta ja tietoa vaikkapa asiakkaillesi tai henkilöstöllesi ilman matkustamista.

Millaisiin tilanteisiin livelähetys sopii?

Tilanteisiin, joissa on tavoitteena luoda kontakti ja jakaa persoonan voimalla jotain merkityksellistä laajalle yleisölle: tietoa, opastusta, ideoita, keskustelua. Yleisö voi osallistua lähettämällä kysymyksiä ja kommentteja.

Haluaisitko olla läsnä useassa paikassa yhtä aikaa? Haluaisitko välttää suurten massojen liikuttelua paikkaan A paikoista B, C, D ja E?

Onko edessä tuotelanseeraus kansainvälisille jälleenmyyjille? Koulutus tai strategian läpikäynti koko henkilöstölle – mutta avainhenkilönne eivät ehdi kaikkialle, eikä joukkojen liikuttamisessa ole mieltä? Tai kiinnostaisiko asiakastilaisuutesi tai luentosi suuria joukkoja, mutta vain harva ehtii paikalle? Onko elintärkeää, että kaikki saavat saman tiedon yhtä aikaa ja samassa muodossa, missä ovatkin?

Näihin ja vastaaviin tilanteisiin sopii livelähetys eri muodoissaan enemmän kuin loistavasti. Kuvaa, ääntä ja esitysmateriaalia yhdistämällä saat suoran kontaktin yleisöösi ja voit käydä läpi niin seikkaperäisen esityksen kuin on tarpeen. Esitystäsi voi seurata reaaliaikaisesti mistä tahansa, ja se on katsottavissa myöhemmin myös tallenteena.

Livelähetyksen välityksellä voit olla kontaktissa laajaan yleisöön yhtäaikaisesti ilman maantieteen tuomia rajoituksia, kustannustehokkaasti.

Livelähetys eri muodoissaan taipuu esimerkiksi näihin tarpeisiin:

  • Tuotelanseeraus
  • Lehdistötilaisuus
  • Seminaari
  • Osavuosikatsaus
  • Sijoittajatilaisuus
  • Asiakastilaisuus
  • Kokouksen tms. seuraaminen
  • Koulutus
  • Yleisöluento
  • Henkilöstöinfo
  • Strategian jalkautus
  • Haastattelu, keskustelu

Voit kerätä yleisöltä kysymyksiä ja kommentteja sekä vastata niihin livetilanteissa.

Livetuotannon muotoja ovat esimerkiksi:

  • Webcast
  • Striimaus
  • YouTube Live
  • Facebook Live

Otavamedian Sisältömarkkinointi hoitaa livelähetyksen puolestasi

Otavamedian Sisältömarkkinointi tarjoaa sinulle huippuluokan teknisen osaamisen huippuluokan laitteineen. Liikkuva kalustomme ja henkilöstömme sekä kumppaneittemme palvelut ovat käytettävissäsi siellä, missä niitä tarvitset ja juuri niin yksinkertaisena tai laajana kokoonpanona kuin tilanne kulloinkin vaatii.

Tarvittaessa ojennamme auttavan kätemme myös striimattavien tilaisuuksien ulkoisiin järjestelyihin: valaistukseen, koristeisiin ja vaikkapa lähetettäviin kutsuihin. Suunnitellaan yhdessä!