Toukola logo

Toukola

Toukola on lyhytvideoihin keskittynyt uniikki lifestylemedia.

Se tarjoaa rentoja ja helposti lähestyttäviä neuvokkivideoita ja inspiraatiota kotoilijoille ja itse tekeville ihmisille.
Olemme ainoa kotimainen aikakausmedia, joka tavoittaa kuluttajat säännöllisillä lifestyleaiheisilla lyhytvideoilla.

Inspiroivia videoita joka arkipäivä

Kysyimme Kotilieden asiakkailta, minkälaisia sisältöjä he toivovat. Vastauksissa nousi selkeästi esiin helpot arkireseptit ja itse tekemisen vinkit. Tästä innostuneena päätimme rakentaa neuvot ja reseptit lyhytvideoiden muotoon, samalla vastaten videosisältöjen kasvavaan suosioon.


Toukolassa ilmestyy uusi video joka arkipäivä. Videoilla neuvotaan arkipäivän haasteiden ratkomisessa, inspiroidaan tekemään itse, laitetaan ruokaa, tuunataan, askarrellaan, puuhataan pihalla, sisustetaan, nikkaroidaan…


Journalistiset Toukola-videot tuottavat Kotilieden Sanna Mansikkamäki ja Anni Reenpää, ja kaupalliset yhteistyövideot Noora Sipilä ja Mikko Marttinen. Videot asuvat Kotilieden Toukola-sivulla ja sosiaalisen median kanavissa sekä Kotiliesi-lehdessä. Kotilieden ja Toukolan yleisöillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita!


Katso Toukolan videoesittely ohesta!

Toukola on muutakin kuin miljöö

Toukola on oikea maalaisidylli Nuuksion Pitkäjärven rannalla Espoossa. Tilalla on pitkä historia ja se päätyi Reenpään suvun haltuun 1940-luvulla. Vuonna 1983 paikka sai uuden, komean Toukola-nimen.


Punaiset puurakennukset ja vehreä pihapiiri vievät välittömästi rentoon tunnelmaan ja monille lapsuudesta tuttuihin mökkimaisemiin. Konseptina ja mediana Toukola on ehdottomasti muutakin kuin paikka. Toukola on verkon mansikkapaikka kaikille niille, jotka rakastavat maanläheistä kotoilua, itse tekemistä, ruoanlaittoa ja elämästä nautiskelua.

Ole osa menestystarinaa

Mainostajat voivat lähteä mukaan Toukolaan kumppanuuspaketeilla! Valinnanvaraa riittää jatkuvan näkyvyyden kuuden, kolmen tai yhden kuukauden paketista sosiaalisen median pakettiin. Kampanjan ja videotuotannon lisäksi mainostajana saat valmiin videon myös omaan käyttöösi. Kysy lisää omalta Otavamedian yhteyshenkilöltäsi!

Toukolan tavoittavuus

Some ja verkko

  • Katselukerrat yhteensä lähes 3 miljoonaa / kk
  • Tavoitetut käyttäjät yhteensä yli 2 miljoonaa / kk

Muut kanavat

  • Kotiliesi-lehden lukijoita 210 000
  • Uutiskirjeen tilaajia 50 000

Lähteet: Toukolan some-kanavat ja kotisivut huhtikuu 2024, Google Analytics, Kotiliesi KMT 2023, Kantar TNS Oy. 

Kiinnostuksen kohteet

Toukolan yleisöt ovat erityisesti kiinnostuneita näistä aiheista

Toukolan videokonseptit

Toukola-media tarjoaa kuusi erilaista lyhytvideokonseptia

  • Näin tuot oman brändisi Toukolan videosisältöihin

    1. Valitse omalle brändillesi sopiva videokonsepti (esim. Vartissa valmista resepti)
    2. Valitse videossa esiteltävät tuotteet
    3. Jätä tuotanto Toukolan tiimin hoitoon
    4. Brändisi näkyy valitsemasi paketin mukaisesti lyhytvideoissa esimerkiksi Kotilieden Tiktokissa, Toukolan omilla sivuilla, Otavamedian verkostoissa ja tavoita Otavamedian koko verkosto.

Toukolan videokonseptit

Kysy lisää omalta yhteyshenkilöltäsi tai

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä