Viva logo

Elämänmakuinen rohkaisija

Viva kannustaa aikuisia suomalaisia nauttimaan elämästä sen kaikissa muodoissa. Vivan sydämellisissä reportaaseissa on nostalgiaa ja yhdessä jaettuja kokemuksia. Laajoissa henkilöjutuissa puhutaan kiertelemättä elämän iloista ja suruista. Viva opastaa ja innostaa lukijoitaan liikkumaan, hoitamaan itseään ja löytämään parhaan tyylinsä. Lehti tarjoaa värikkäitä kulttuuri- ja matkajuttuja sekä runsaasti hyötytietoa terveydestä, asumisesta, säästämisestä, eläkkeistä ja perintöasioista. Näillä aiheillaan Viva puhuttelee paitsi aikuista naista myös hänen elämänsä miehiä.

Viva arvostaa lukijaansa, joka on aktiivinen toimija ja pystyy panostamaan monella tavoin – myös rahallisesti – elämänlaatuunsa. Lukija harrastaa matkailua ja kulttuuria, lukee paljon, hoitaa terveyttään monipuolisesti, vaalii ihmissuhteitaan ja huolehtii läheisistään. Vivan verkkosisältö löytyy täältä. Viva ilmestyy 12 kertaa vuodessa.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Viva-lehti

  • Lukijat 90 000
  • Lukuaika naiset (min) 64

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy.

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy.

Kiinnostuksen kohteet

Vivan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy.

Voinko olla avuksi?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä