Kotiliesi logo

Inspiroiva ja elämänmakuinen

Kotiliesi tarjoaa ideoita ja inspiraatiota naisille isoäideistä tyttärentyttäriin. Ruoka, sisustus ja terveys ovat Suomen vanhimman aikakauslehtibrändin erikoisaloja. Kotiliesi tavoittaa kuukausittain verkossa miljoona suomalaista naista. Suurin verkon käyttäjäryhmä on 25-34 -vuotiaat kaupunkilaiset naiset, jotka käyttävät sivustoa puhelimella. Sosiaalisen median kanavissa Kotiliesi tavoittaa 120 000 suomalaista viikossa. Jokaisessa Kotilieden numerossa on runsaasti terveyttä, asiajuttuja, nostalgiaa, vertaistarinoita ja kulttuurivinkkejä.

Kotilieden printti ilmestyy 27 kertaa vuodessa. Kolme numeroista on erikoisnumeroita, keväällä Kotiliesi Puutarha ja loppuvuodesta Unelmien Joulu sekä Kotiliesi Leivonta & ruoka. Kotilieden digitaalinen näköislehti löytyy osoitteesta kotiliesi.fi. Kotiliesi.fi:stä löytyy myös Suomen suosituin leivontablogi Suklaapossu sekä monia muita ruoka-aiheisia blogeja, suurimpina Himahella sekä Frutti di Mutsi. Myös pidetty Maalla-brändi on löytänyt Kotiliesi.fi:stä digitaalisen kodin.

Lehden kansikuva

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
+358 40 848 6900

Ota yhteyttä