Kotiliesi logo

Inspiroiva ja elämänmakuinen

Kotiliesi tarjoaa ideoita ja inspiraatiota naisille isoäideistä tyttärentyttäriin. Ruoka, sisustus ja terveys ovat Suomen vanhimman aikakauslehtibrändin erikoisaloja. Kotiliesi tavoittaa kuukausittain verkossa yli kaksi miljoonaa suomalaista naista. Jokaisessa Kotilieden numerossa on runsaasti terveyttä, asiajuttuja, nostalgiaa, vertaistarinoita ja kulttuurivinkkejä.

Kotilieden printti ilmestyy 26 kertaa vuodessa. Kolme numeroista on erikoisnumeroita, keväällä Kotiliesi Puutarha ja loppuvuodesta Unelmien Joulu sekä Kotiliesi Leivonta & ruoka. Kotilieden digitaalinen näköislehti löytyy osoitteesta kotiliesi.fi. Kotiliesi.fi:stä löytyy myös Suomen suosituin leivontablogi Suklaapossu sekä monia muita ruoka-aiheisia blogeja, suurimpina Himahella sekä Frutti di Mutsi. Myös pidetty Maalla-brändi on löytänyt Kotiliesi.fi:stä digitaalisen kodin.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 217 000
  • Lukuaika naiset (min) 64

kotiliesi.fi

  • kävijämäärä kaikki / kk 2 068 000
  • kävijämäärä kaikki / vk 629 000
  • käynnin kesto min 1,5

KYSY SOSIAALISEN MEDIAN NÄKYVYYDESTÄ NATIIVIKAMPANJAN YHTEYDESSÄ!

Lähteet: lukijat KMT 2021, Kantar Oy, verkkokävijät Google Analytics elokuu 2021.

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähde: lehti KMT 2021, Kantar Oy, sivusto Google Analytics elokuu 2021

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy.

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä