Kotiliesi logo

Inspiroiva ja elämänmakuinen

Kotiliesi tarjoaa ideoita ja inspiraatiota naisille isoäideistä tyttärentyttäriin. Ruoka, sisustus ja terveys ovat Suomen vanhimman aikakauslehtibrändin erikoisaloja. Kotiliesi tavoittaa kuukausittain verkossa yli 1,8 miljoonaa suomalaista naista. Jokaisessa Kotilieden numerossa on runsaasti terveyttä, asiajuttuja, nostalgiaa, vertaistarinoita ja kulttuurivinkkejä.

Kotilieden printti ilmestyy 26 kertaa vuodessa. Kolme numeroista on erikoisnumeroita, keväällä Kotiliesi Puutarha ja loppuvuodesta Unelmien Joulu sekä Kotiliesi Leivonta & ruoka. Kotilieden digitaalinen näköislehti löytyy osoitteesta kotiliesi.fi. Kotiliesi.fi:stä löytyy myös Suomen suosituin leivontablogi Suklaapossu sekä monia muita ruoka-aiheisia blogeja, suurimpina Himahella sekä Frutti di Mutsi. Myös pidetty Maalla-brändi on löytänyt Kotiliesi.fi:stä digitaalisen kodin.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 201 000
  • Lukuaika naiset (min) 50

kotiliesi.fi

  • kävijämäärä kaikki / kk 1 857 000
  • kävijämäärä kaikki / vk 591 000
  • käynnin kesto min 1,5
  • sivun katselut / käynti (ka) 1,3

Sosiaalinen media

  • Facebook 31 000
  • Instagram 20 000

Lähteet: lukijat KMT 2020, Kantar Oy, verkkokävijät Google Analytics vk 39 ja syyskuu 2020, sosiaalinen media Kotilieden Facebook ja Instagram

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähde: lehti KMT 2020, Kantar Oy, 15+ väestö est. 4 297 000, naisväestö 2 198 000, sivusto Google Analytics syyskuu 2020

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2020, Kantar Oy, 15+ väestö est. 4 297 000, naisväestö 2 198 000.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2019, Kantar Oy

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
+358 40 848 6900

Ota yhteyttä