Kotiliesi logo

Inspiroiva ja elämänmakuinen

Kotiliesi tarjoaa ideoita ja inspiraatiota naisille isoäideistä tyttärentyttäriin. Ruoka, sisustus ja terveys ovat Suomen vanhimman aikakauslehtibrändin erikoisaloja. Kotiliesi tavoittaa kuukausittain verkossa yli kaksi miljoonaa suomalaista naista. Jokaisessa Kotilieden numerossa on runsaasti terveyttä, asiajuttuja, nostalgiaa, vertaistarinoita ja kulttuurivinkkejä.

Kotilieden printti ilmestyy 26 kertaa vuodessa. Kolme numeroista on erikoisnumeroita, keväällä Kotiliesi Puutarha ja loppuvuodesta Unelmien Joulu sekä Kotiliesi Leivonta & ruoka. Kotilieden digitaalinen näköislehti löytyy osoitteesta kotiliesi.fi. Kotiliesi.fi:stä löytyy myös Suomen suosituin leivontablogi Suklaapossu sekä monia muita ruoka-aiheisia blogeja. Myös pidetty Maalla-brändi on löytänyt Kotiliesi.fi:stä digitaalisen kodin.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 210 000
  • Lukuaika naiset (min) 81

kotiliesi.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 768 000
Kysy sosiaalisen median näkyvyydestä natiivikampanjan yhteydessä!

Lähteet: lukijat KMT 2023, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project vk 27-30/2023, Piano Insight heinäkuu 2023 (istunnon kesto)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2023, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project vk 27-30/2023

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2023, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2023, Kantar Oy.

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä