TM Rakennusmaailma logo

Rakentajan ja remontoijan testilehti

TM Rakennusmaailma on kodista, rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneiden erikoislehti. Sen lukija haluaa tietää niin rakentamisen ja remontoinnin monista menetelmistä kuin tuotteista ja työkaluistakin. Lehden lukijat ovat koulutettuja ja keskimääräistä paremmin ansaitsevia asiaan perehtyneitä harrastajia ja ammattilaisia.

TM Rakennusmaailman sisällön olennainen osa ovat erilaiset testit ja vertailut. Lehti testaa säännöllisesti rakennusmateriaaleja, -tarvikkeita, työkaluja, alan koneita ja erilaisia palveluja Tekniikan Maailman tapaan täysin puolueettomasti.

Lehti ilmestyy 12 kertaa, joista kaksi on erikoisnumeroa. TM Rakennusmaailmalla on myös digipalvelu osoitteessa rakennusmaailma.fi, josta löytyy mm. alan uutisia, digilehden sekä kattavan lehtiarkiston. Koko sisältö on käytössä älypuhelimella, tabletilla ja tietokoneella.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

TM Rakennusmaailma -lehti

  • Lukijat 138 000
  • Lukuaika miehet (min) 33

Rakennusmaailma.fi

  • Kävijämäärä kaikki / kk 82 000
  • Kävijämäärä kaikki / vk 19 100
  • Käynnin kesto (min) 1,5
  • Sivun katselut / käynti (ka) 1,6

Lähteet: KMT 2020, Kantar Oy, 15+ väestö est. 4 297 000, miesväestö 2 098 000, Google Analytics vk 39 ja syyskuu 2020.

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: KMT 2020, Kantar Oy, 15+ väestö est. 4 297 000, miesväestö 2 098 000, Google Analytics syyskuu 2020.

Kiinnostuksen kohteet

TM Rakennusmaailman lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2020, Kantar Oy, 15+ väestö est. 4 297 000, miesväestö 2 098 000.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Rakennusmaailma.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: FIAM – ComScore MMX, Joulukuu 2019

Haluatko tietää lisää?

Jari Vehola
Myyntipäällikkö
+358 500 929 806

Ota yhteyttä