Nyt tavoitetaan kauneudenhoito- ja muotifanit

Nyt tavoitetaan kauneudenhoito- ja muotifanit

Otavamedian kanavissa kohtaat 700 000 kauneudenhoito- ja muotifania

Kauneudenhoito- ja muotifanit löydät Otavamedian monista suosituista medioista, kuten Annasta, Kotiliedestä, Kotiliesi Käsityöstä, Kaksplus.fi:stä sekä näiden medioiden somekanavista. (Lähde: MIND 2022, Kantar TNS Oy)

Keitä kauneudenhoito- ja muotifanit ovat?

Kauneudenhoito- ja muotifanit etsivät aktiivisesti tuotteita ja palveluita, jotka tukevat heidän hyvinvointiaan ja ulkonäköään. Yli kolmannes tästä ryhmästä on valmis investoimaan laadukkaisiin ihonhoitotuotteisiin ja kosmetiikkaan, jotta he voivat saavuttaa itsevarmemman olon. Laadukkaat brändit, jotka tarjoavat kokonaisvaltaisia ratkaisuja hyvinvoinnin ja kauneuden edistämiseksi, ovat tässä ryhmässä erityisen arvostettuja.

Kauneudenhoito- ja muotifanien kiinnostuksen kohteet pyörivät kaiken kauniin ympärillä.

Puhuttele Otavamedian kautta kaikkia heitä: Laatu- ja merkkitietoiset pukeutujat, muotitrendien seuraajat, kosmetiikkaan panostavat, merkkiuskolliset kosmetiikan kuluttajat ja apteekkituotteiden käyttäjät. 💅

Kauneudenhoito- ja muotifanien piirteet:

  • Käyttää mielellään rahaa kalliisiin ihonhoitotuotteisiin ja kosmetiikkaan.
  • Arvostaa kokonaisvaltaista hyvinvointia ja haluaa panostaa itseensä.
  • Suosii laadukkaita ja tunnettuja merkkejä.

Kauneudenhoito- ja muotifaneja löytyy tasaisesti kaikista ikäluokista: 30 % on 18–35-vuotiaita, 40 % on 35–59-vuotiaita ja yli 60-vuotiaita on 29 %. Perhetilanne on myös jakautunut monipuolisesti. Lapsiperheiden osuus on merkittävä (36 %), mutta suurin osa asuu 1-2 hengen talouksissa. Huomattava osa (34 %) kuuluu keski- tai korkeatuloisiin, mikä tarkoittaa, että he ovat valmiita sijoittamaan laatuun ja brändiin.

Otavamedialla tavoitat yleisösi heidän intohimojensa kautta.

Otavamedian Mediamyynnin Virpi on myös kauneudenhoidon ja upeiden muotiluomusten fani. Virpi panostaa laadukkaisiin tuotteisiin ja asusteisiin. Arkeen luksusta tuovat kauneushoitolakäynnit ja uutuuksien testaaminen.

Otavamedian kohderyhmäpaketilla
tavoitat Virpin ja 352 000 muuta kauneudenhoito- ja muotifania

  • 1/1 s ilmoitus Anna, Deko ja Kotiliesi -lehdissä
  • 300 000 mainosnäyttöä kauneudenhoidosta ja muodista kiinnostuneille Otavamedian verkostossa (980×400 ja 300×300 px mainospaikoilla 2-4 viikon aikana)

HINTA YHT. 7 820 €

👗 Laatu- ja merkkitietoiset pukeutujat

👠 Muotitrendien seuraajat

💄 Kosmetiikkaan panostavat

💊 Apteekkituotteiden käyttäjät

💅 Merkkiuskolliset kosmetiikan kuluttajat

Tavoita kauneudenhoito- ja muotifanit nyt

Inspiroidu case-artikkeleista!