Sisältöjen markkinointi

Sisältöjen markkinointi

Hienokaan sisältö ei palvele ketään, jos se ei tavoita kohderyhmäänsä. Sisällöt voi toimittaa perille markkinoinnin keinoin, perehdy aiheisiin tarkemmin alaosioissa.

Hakukone­optimointi

Hakukoneoptimointi eli SEO muokkaa verkkosisällöt sellaisiksi, että hakukoneet löytävät ne, arvottavat ne korkealle ja nostavat ne hakutulosten kärkeen.

Some-markkinointi

Markkinointi sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa, Instagramissa tai Twitterissä, on tehokas ja kohtuuhintainen väylä palvella ja houkutella uutta asiakaskuntaa nykyisten asiakkaiden lisäksi.

Uutiskirje

Uutiskirje nostaa tilaajille sisältöjäsi, kertoo uutuuksista ja ajankohtaisista asioista sekä ylipäätään muistuttaa kohderyhmääsi yrityksesi olemassaolosta.

Konversio-optimointi

Tätä on konversio-optimointi parhaimmillaan: verkkosivusto toimii juuri niin kuin halutaan, kävijät viihtyvät ja löytävät halutun tiedon, jättävät yhteystietonsa, tilaavat uutiskirjeen, palaavat sivustolle ja suosittelevat sitä muillekin.

Ostettu media

Ostettu media on nimensä mukaisesti ostettua tilaa tai näkyvyyttä jonkun toisen omistamassa mediassa. Vahvista näkyvyyttä tai kohdenna valitulle kohderyhmälle ostetun median avulla.

Kysy minulta sisältöjen markkinoinnista

Risto Laine
Asiakkuusjohtaja
+358 400 678 188

Ota yhteyttä