Beta

Ruoka ja ruoanlaitto

Ruoka, ruoanlaitto ja leivonta kiinnostavat lähes 1,9 miljoonaa aikuista suomalaista. Me Otavamediassa olemme tutkineet, millaisia suomalaisia tähän ryhmään kuuluu ja millaista heidän kulutuskäyttäytymisensä on.

Ruoka ja ruoanlaitto

Kohderyhmän koko 1 801 000

Profiili

  • Sukupuolijakauma
  • Ikäjakauma

Talouden tiedot

  • Talouden koko
  • Perhetilanne

Kulutuskäyttäytyminen

Lähteet: KMT AL+Total 2016, 18 vuotta täyttäneet
Atlas tammi-kesäkuu 2016 mediabrändit, täysin tai melko samaa mieltä

Haluatko tavoittaa ruoasta ja kokkauksesta kiinnostuneet?

Kampanjaesimerkki

  • Kohderyhmän koko 1 801 000
  • Kampanjan tavoittavuus 713 000
  • Kampanjan tavoittavuus-% 40 %

Näillä kampanjaesimerkin medioilla tavoitat ruoasta ja ruoanlaitosta kiinnostuneet

Lähde: KMT AL + total Syksy 2016/Kevät 2017. Kampanjan kesto: 4 viikkoa

Kiinnostuitko?

Marita Enqvist
Key Account Manager
0400 656 757

Kysy lisää.

Miten onnistua elintarvikemainonnassa?

Lue lisää

Uusimmat sisältömme