Johtavat Asuntomessumediat TM Rakennusmaailma ja Deko vahvasti mukana Naantalissa

Heinäkuun Asuntomessut Naantalissa lähestyvät ja nyt on täydellinen hetki varata oma näkyvyys Dekon ja TM Rakennusmaailman virallisissa messuluetteloissa. Verkon puolella Kotilieden messuosio kokoaa yhteen asumisen teemoista kiinnostuneet, ja ketterä natiivimainonta taipuu mainosratkaisuksi sekä printtiin että digiin. Astu peremmälle ja lue Naantalin messuterveiset, kuinka tavoitat asumisesta kiinnostuneet ja valitset parhaat mainosratkaisut!

Terveiset messualueelta Naantalista

Asuntomessujen viestintäpäällikkö Annika Suomi kertoo kuulumisia Naantalin messumaisemista Luonnonmaan saarelta. Koko merellinen messualue on rakennettu luontoa kunnioittaen, esimerkiksi kalliota on louhittu vain minimimäärä, ja alueella on oma aurinkovoimala ja älymuuntamo. Piha-alueita hallitsevat männyt, kuntta ja merimaisema, ei perinteinen nurmikko.

Tulevien asukkaiden valinnoissa korostuvat muuntojoustavuus ja kotien älytoiminnot. Muuntojoustavuudella tarkoitetaan mahdollisuutta muokata vaikkapa työhuoneesta vierashuone, ja joissain kodeissa myös seiniä on suunniteltu siirrettäviksi tai poistettaviksi. Älytoiminnot tuovat uutta koteihin mm. kosteusvaurion havaitsevissa rakenteissa, automaattisesti vuorokauden aikojen mukaan säätyvässä valaistuksessa ja kauko-ohjattavissa lukoissa.

Lähiluonnon merkitys kasvaa ja luonto tulee lähelle korkeiden ikkunoiden, liukuovien ja valtavien terassien kautta. Upeat ulkoilumahdollisuudet meren äärellä, läheinen golfkenttä ja venepaikat sekä palvelut tekevät työn ja vapaa-ajan yhdistämisestä sujuvaa, mitä asukkaat arvostavat. Naantalin vetovoimaa lisäävät Muumimaailma, Kultaranta, venemessut ja saariston rengastie, joten kävijöitä oletetaan Naantalissa riittävän.

Naantalissa odotellaan siis messuvieraita ja Otavamedialla on keinot puhutella heitä

Meillä tunnetaan asumisen trendit ja brändiemme tieto on luotettavaa, siksi inspiraation iskiessä moni kuluttaja kääntyy sisältöjemme puoleen. Kuluttajien luottamus on ansaittu asiantuntijoiden tarkistamalla ja hyväksymällä sisällöllä, ja aina uusimmalla tiedolla.

Uutta tietoa on tarjolla mainostajallekin! Kerromme, kuinka tavoitat kauttamme asumisen teemoista kiinnostuneet yleisöt, ja mitkä mainosratkaisut on suunniteltu nimen omaan Asuntomessuja ajatellen.

Näin tavoitat kotoilijat ja remonttireiskat

Suosittujen Dekon ja TM Rakennusmaailman Asuntomessuoppaiden, ja selkeiden asumisen teemoihin keskittyvien brändien lisäksi kannattaa miettiä potentiaalista yleisöä laajemmasta perspektiivistä. Otavamedian verkosto tavoittaa monikanavaisesti kodin ja remontoinnin aihepiireistä kiinnostuneet yleisöt eli kotoilijat ja remonttireiskat. Kauttamme tavoitat 1,8 miljoonaa suomalaista kotoilijaa ja remonttireiskaa! Näihin suomalaisiin kuuluvat niin sisustajat, tuunaajat, mökkeilijät, remontoijat, puutarhurit, asunnon ostajat, hifistelijät kuin rakentajat. Kiinnostuksen kohteiden lisäksi tiedämme heistä paljon muutakin, kuten tulotason, demografian ja sivustovierailut. Näitä tietoja ja muita kohdennuksia yhdistelemällä löytyy varmasti kampanjalle oikea yleisö!

Lähde: KMT 2021, Kantar Oy

Valitse toimivat mainosratkaisut

Dekon ja TM Rakennusmaailman viralliset messuluettelot

Viralliset messuluettelot Deko TM Rakennusmaailma

Dekon ja TM Rakennusmaailman virallisissa messuluetteloissa viestisi nousee esiin oikeassa ympäristössä kiinnostuneille lukijoille. Deko esittelee messukohteet erityisesti sisustajien, pihanlaittajien ja nikkaroijien näkökulmalla. TM Rakennusmaailma puolestaan analysoi messukohteet tarkasti rakentajien ja remontoijien kannalta. 

  • Deko nro 7, Teemanumero: Naantalin Asuntomessut. Virallinen messuluettelo. Naantali matkailijalle. Kompaktit terassipihat, paljut ja poreammeet.
  • TM Rakennusmaailma nro 6, Teemanumero: Naantalin Asuntomessut. Virallinen messuluettelo.
  • Molempien luetteloiden varauspäivä 30.5. ja ilmestymispäivä 29.6.

Ikoni lehtiDekon ja TM Rakennusmaailman messuluetteloita myydään paljon irtonumeromyynnissä ja itse messuilla. Saat siis tilaajajakelun lisäksi reippaasti tavallista enemmän näkyvyyttä mainoksellesi!

Annan ja Kotilieden teemanumerot

Virallisten messuluetteloiden lisäksi Anna ja Kotiliesi kertovat Asuntomessuista omissa teemanumeroissaan. Mainos teemanumeroissa antaa viestillesi näkyvyyttä satojen tuhansien mm. sisustamisesta kiinnostuneiden lukijoiden lempilehdissä!

  • Anna nro 28, Naantalin Asuntomessut, osa 1. Sisustustoimittajan valinnat: viihtyisimmät kohteet ja uusimmat ideat.
  • Anna nro 29, Asuntomessut, osa 2. Toimivimmat tilaratkaisut. Sisustusvinkkejä oman kodin piensisustukseen.
  • Kotiliesi nro 14, Naantalin Asuntomessujen kiinnostavimmat kohteet.

Kotilieden verkon teemaosio

Asuntomessujen teemaosio verkossa tarjoaa näkyvyyttä asumiseen, sisustamiseen, rakentamiseen tai remontointiin liittyville tuotteille ja palveluille. Näin teemaosio palvelee parhaiten asumisesta ja Asuntomessuista kiinnostuneita kuluttajia. Teemaosio on aktiivisin kesällä ja erityisesti messuaikana heinä-elokuussa.

Natiivi ja räätälöidyt ratkaisut

Haluatko kertoa tuotteesta tai palvelusta enemmän, kuin perinteinen mainostila antaa myöden? Natiivisisällöt tehdään asiakkaalle avaimet käteen -mallilla, näin voit luottaa siihen, että kaikki tarpeellinen tieto välittyy potentiaaliselle asiakkaallesi. Natiiviratkaisuilla on tilaa tehdä vaikutus kuvin, tekstein ja ohjata ostoksille vaikka pelillistämällä tai rich median näyttävyydellä. Ota yhteyttä, niin saat räätälöidyn ehdotuksen!

Pyydä ehdotus teille sopivasta kampanjasta!

Jari Vehola
Myyntipäällikkö
+358 500 929 806

Ota yhteyttä